Sherman & tank mounting bulldozer M2
-
Martin Noorloos
Paar updates:
- Luiken van de bestuurder en bijrijder uitgezaagd en afgewerkt
- Nieuw luik voor de lader gemaakt (grote type luik ipv lelijk gegoten klein luik) - nog niet afgewerkt
- Koplampen voorzien van de nieuwe, doorzichtige lenzen, en alvast gaatjes geboord voor de leds
- Begin gemaakt aan zoeklichtje op de koepel
- Begin gemaakt aan de .50cal voor op de koepel
Foto's volgen snel. Ik hoop de tank nu qua exterieur nog voor eind deze maand af te hebben. Dan kan 'ie in ieder geval gespoten mee naar Hoek van Holland!
Martin
- Luiken van de bestuurder en bijrijder uitgezaagd en afgewerkt
- Nieuw luik voor de lader gemaakt (grote type luik ipv lelijk gegoten klein luik) - nog niet afgewerkt
- Koplampen voorzien van de nieuwe, doorzichtige lenzen, en alvast gaatjes geboord voor de leds
- Begin gemaakt aan zoeklichtje op de koepel
- Begin gemaakt aan de .50cal voor op de koepel
Foto's volgen snel. Ik hoop de tank nu qua exterieur nog voor eind deze maand af te hebben. Dan kan 'ie in ieder geval gespoten mee naar Hoek van Holland!
Martin
-
Martin Noorloos
-
Martijn van Luijk
-
Martin Noorloos
-
Martin Noorloos
Goed, weer een stuk verder met de Sherman! Sterker nog, hij gaat vandaag in de grondverf. Vind het wel mooi geweest met bouwen haha.
Hopelijk kan ik vrijdag spuiten, dan gaat ie zondag in gepaste kleurtjes mee naar HvH...
Edit: bij deze is de Sherman gespoten in de grondverf:

Nou goed het is geen state-of-the-art maar ik hoop dat jullie het toch wat vinden. Het is in ieder geval wel een originele Sherman haha.
Heb tijdens de bouw een aantal nieuwe dingen uitgeprobeerd en vind zelf dat het redelijk goed gelukt is! Eén ding is zeker het is een leerzaam project
Martin
Hopelijk kan ik vrijdag spuiten, dan gaat ie zondag in gepaste kleurtjes mee naar HvH...
Edit: bij deze is de Sherman gespoten in de grondverf:

Nou goed het is geen state-of-the-art maar ik hoop dat jullie het toch wat vinden. Het is in ieder geval wel een originele Sherman haha.
Heb tijdens de bouw een aantal nieuwe dingen uitgeprobeerd en vind zelf dat het redelijk goed gelukt is! Eén ding is zeker het is een leerzaam project
Martin
-
Tobias Huurman
- Rick Braat
- Contacteer:
-
Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
John Mus
-
Martin Noorloos
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Martin Noorloos
-
Theo Andriessen
Een heel langdradig verhaal over 't tunen BLING BLING van een aantal Kingtigers / PorschetigersMartin schreef:Wat is er op die Duitse fora te zien dan met zwarte verf?
En nu ook incl een filmpje van Arthur
Maar jou Sherman ziet er mooi uit (behalve de kleur)
vooral dat andere type luikje, maar dat had ik je al een keer verteld
-
Martin Noorloos