Vraagje aan Pershing-eigenaars
-
Tobias Huurman
Vraagje aan Pershing-eigenaars
Hallo,
ik heb nu een Gepard onderstel, wat veel lijkt op het Pershing onderstel, waar ik wellicht een Pershing van kan maken.
Nu heb ik een aantal vragen:
- Sluit de Pershing-kap de binnenruimte goed af?
- Past de Pershing-kap goed op het Gepard-onderstel?
- Hoeveel kost zo'n kap?
b.v.d
Groet,
Tobias
ik heb nu een Gepard onderstel, wat veel lijkt op het Pershing onderstel, waar ik wellicht een Pershing van kan maken.
Nu heb ik een aantal vragen:
- Sluit de Pershing-kap de binnenruimte goed af?
- Past de Pershing-kap goed op het Gepard-onderstel?
- Hoeveel kost zo'n kap?
b.v.d
Groet,
Tobias
-
Niek Peeters
Re: Vraagje aan Pershing-eigenaars
Tobias Huurman schreef: ik heb nu een Gepard onderstel, wat veel lijkt op het Pershing onderstel, waar ik wellicht een Pershing van kan maken.
Mzzl, Niek
- Rick Braat
- Contacteer:
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Tobias Huurman
-
Martin Noorloos
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Tobias Huurman
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Johan van den Hoven
Tobias,
Zou het geen idee zijn om de Gepard zoveel mogelijk compleet te maken en deze als restauratie object te verkopen?
Met het geld en eventueel wat extra spaargeld kan je dan een (tweedehandse?) tank naar wens kopen.
Gepards zijn redelijk zeldzaam en er zijn wel liefhebbers voor (vooral op oa http://www.rcpanzer.de).
Succes!
Zou het geen idee zijn om de Gepard zoveel mogelijk compleet te maken en deze als restauratie object te verkopen?
Met het geld en eventueel wat extra spaargeld kan je dan een (tweedehandse?) tank naar wens kopen.
Gepards zijn redelijk zeldzaam en er zijn wel liefhebbers voor (vooral op oa http://www.rcpanzer.de).
Succes!
- Adrie Baak
- Contacteer:
-
Johan van den Hoven
-
Tobias Huurman
Johan,
Dit "draadje" heb ik geopend om te informeren wat er nou eigenlijk op het onderstel van een Gepard past, het was nog niet zo zeer de bedoeling om iets te gaan kopen.
Uw voorstel is misshien wel een goed idee voor later.
Johan:Met het geld en eventueel wat extra spaargeld kan je dan een (tweedehandse?) tank naar wens kopen.
Met een tank bedoel u dan het geheel: onderstel en opbouw of alleen de opbouw/kap?
Nog een vraag: wat word er nu ongeveer voor een Gepard opbouw?
Groet,
Tobias
Dit "draadje" heb ik geopend om te informeren wat er nou eigenlijk op het onderstel van een Gepard past, het was nog niet zo zeer de bedoeling om iets te gaan kopen.
Uw voorstel is misshien wel een goed idee voor later.
Johan:Met het geld en eventueel wat extra spaargeld kan je dan een (tweedehandse?) tank naar wens kopen.
Met een tank bedoel u dan het geheel: onderstel en opbouw of alleen de opbouw/kap?
Nog een vraag: wat word er nu ongeveer voor een Gepard opbouw?
Groet,
Tobias
- Adrie Baak
- Contacteer:
@Tobias
Ik denk dat Johan een complete 2e hands tank bedoeld.
Wellicht een tip, volg de aankomende dagen de volgende ebay veiling Gepard
Dan heb je wellicht een idee wat een complete gepard waard is.
Adrie
Ik denk dat Johan een complete 2e hands tank bedoeld.
Wellicht een tip, volg de aankomende dagen de volgende ebay veiling Gepard
Dan heb je wellicht een idee wat een complete gepard waard is.
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
-
Johan van den Hoven
Tobias,
Ik bedoel inderdaad dat je de Gepard verkoopt en dan een complete tank terugkoopt.
Het knutselen aan de Gepard met een andere kap is wel erg leuk en leerzaam maar het kan ook duurder uitvallen dan mijn methode.
Verder vind ik de Gepard een mooi model en het is toch een beetje zonde om deze te "verbouwen" terwijl dat misschien niet eens het gewenste resultaat op gaat leveren.
Ik bedoel inderdaad dat je de Gepard verkoopt en dan een complete tank terugkoopt.
Het knutselen aan de Gepard met een andere kap is wel erg leuk en leerzaam maar het kan ook duurder uitvallen dan mijn methode.
Verder vind ik de Gepard een mooi model en het is toch een beetje zonde om deze te "verbouwen" terwijl dat misschien niet eens het gewenste resultaat op gaat leveren.