Hoi tankers
wat een sterk staaltje van ontkenning ,en zoals Ad schreef om de hete brij heen draaien.
Nu is de boel ineens vekeerd gemonteerd maar waarom in verdesnaam komen ze dan af fabriek verkeerd om gemonteerd
Ik ben niet helderziend ofzo niemand zal dus de pennen er uit halen en omdraaien!
en hoezo de ketting " To long" ik heb er toch echt een half jaartje mee gereden en nooit van iemand gehoord dat ze te lang waren.
En de afstelling,laat ik nu ook altijd het derde wiel aanhouden voor de afstelling zie onderstaande foto .
En hoezo problemen met de stella track ik rijd op mijn tiger een al een jaar rond met die track en nog nooit een schakel gebroken omdat er zand tussen komt,of dat ze niet willen draaien door het zand ze willen er alleen aflopen als het spanwiel vol zand en romml zit.
En het alle sterkste is dat ze wel weten van problemen met de stella track( die immers nog maar net leverbaar is voor de king) en niet , van problemen met kenny's track's ,dit is wat wij ze al bijna een maand proberen duidelijk te maken DAT DUS DE MAATVOERING NIET EXACT IS AAN DIE VAN DE TAMIYA"S
Maar daar hoor je ze niet over!
daarbij komt dat er nu aangegeven wordt dat je veel moet aanpassen om de track te kunnen gebruiken,
zouden ze dit zelf ook geweten hebben
Waar bleef dan de gebruiksaanweizing voor de tracks?
Dus begrijp ik dat ze een onvolledig product verkocht hebben!
Want niet iedere tanker is helderziend,en gebruikt dus de tracks zoals ie ze aangeleverd krijgt!
Ene Jan ,Die post op de THQ komt er reken daar maar op ik moet mijn bouwverslag daar tog wat updaten dus dit is een mooi stukje om een pagina te vullen.
Ik zal nog eens ff over denken hoe ik hier mee verder ga, zakelijk gezien zeg ik, het product is onvolledig of zonder eventuele gebruiks aanwijzing dus niet wat ik er van verwacht, dus terug met die zooi
Over de andere kant zeg ik verpatsen en lekker gaan bouwen en nooit in m'n leven weer Kenny kong's kettingen kopen!
Dus geen tijd te verspillen aan deze zinloze welles nietes gezeur.
Gr Marcel