Nou nou Martin je heb je aardig uitgesloofd
Ziet er echt goed uit .
Nou voel ik me helemaal nieuw! De Pershing dan!
Zeg als je ,je nog verveelt of zo! Ik weet nog een heel lief nieuw uitziende Pershing die graag een face lift nodig heeft. Dan voelt ze zich weer een beetje thuis in het MAM team.
Gr Mike
De bemanning van jouw tank kan zich gelukkig prijzen. Een mooie, schone, nieuwe tank!
Anyway als ze toch liever een vieze tank hebben dan kan je em altijd even langs brengen hoor. Vond het ook erg leuk om Adrie z'n tank eens te bewerken!
Nou moet ik zelf eens een beetje vaart achter de Sherman zetten, in ieder geval qua exterieur. Die wil ik namelijk ook wel eens spuiten!
Anyway als ze toch liever een vieze tank hebben dan kan je em altijd even langs brengen hoor. Vond het ook erg leuk om Adrie z'n tank eens te bewerken!
Is het misschien mogelijk om tegen betaling mijn Sherman ook zo onder handen te nemen? Ben uiterst tevreden over het resultaat dat mijn vader en ik hebben geboekt maar ik vind mijn Shermie "fabriekschoon". en hij moet battle scarved/ weathered worden
Ik vraag er pas iets voor als ik een complete bouwdoos voor iemand moet bouwen, een tank spuiten die al een basislaag heeft....hoef ik echt niks voor te hebben hoor
Martin Noorloos schreef:Onder slechts 1 voorwaarde:
Dat je er niks voor betaald
Ik vraag er pas iets voor als ik een complete bouwdoos voor iemand moet bouwen, een tank spuiten die al een basislaag heeft....hoef ik echt niks voor te hebben hoor
Moeten maar eens wat afspreken dan he?
Martin
Dan maar een bosje bloemen of een flesje wijn. Het gaat in ieder geval niet voor niets gebeuren dan .
Martin Noorloos schreef:Trakteer me dan maar op een biertje op het terras. Hou niet van wijn
Martin
Ook prima, zal binnen kort dan wel een keertje een pm sturen omtrend het maken van een afspraak al begreep ik wel dat ik eerst even op Mike Sandbergen moet wachten