MG en kanon via schakelaar/drukknoppen op zender?
-
Martin Noorloos
MG en kanon via schakelaar/drukknoppen op zender?
Hey tankers,
Ik vraag me af hoe sommigen van jullie het vuren van de MG via schakelaartjes of drukknoppen op de zender hebben geregeld. Dat werkt denk ik makkelijker dan het werken met de trims en sticks...
Maar hoe doe je dat nou?
Martin
Ik vraag me af hoe sommigen van jullie het vuren van de MG via schakelaartjes of drukknoppen op de zender hebben geregeld. Dat werkt denk ik makkelijker dan het werken met de trims en sticks...
Maar hoe doe je dat nou?
Martin
- Adrie Baak
- Contacteer:
Hey Martin,
2 zielen 1 gedachte, ik wilde dit ook gaan doen maar was er nog niet aan teogekomen.
Het is eigenlijk heel simpel, de sticks van de zender zijn verbonden aan 2 potmeters. Nu moet je op 1 van die 2 potmeters 2 knopjes of schakelaars solderen om sluiting te maken voor bediening van MG of kanon.
Ik zal vanavond ff een foto'tje plaatsen van wat ik bedoel, is wat begrijpelijker.
Adrie
2 zielen 1 gedachte, ik wilde dit ook gaan doen maar was er nog niet aan teogekomen.
Het is eigenlijk heel simpel, de sticks van de zender zijn verbonden aan 2 potmeters. Nu moet je op 1 van die 2 potmeters 2 knopjes of schakelaars solderen om sluiting te maken voor bediening van MG of kanon.
Ik zal vanavond ff een foto'tje plaatsen van wat ik bedoel, is wat begrijpelijker.
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hi guys,
Wie eerst zoekt die vindt http://www.battletanksnederland.com/php ... ar&start=0
Makkelijk toch zo'n zoekfunctie op het forum
Wie eerst zoekt die vindt http://www.battletanksnederland.com/php ... ar&start=0
Makkelijk toch zo'n zoekfunctie op het forum
Groetjes,
Ad
Ad
- Adrie Baak
- Contacteer:
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer: