Hallo Jan,
Inderdaad een mooie machine maar een aantal kleine punten moet ik toch wel wat aan doen. Met name de battle unit die op de loop moet worden gemonteerd.(ziet er niet uit). Overigens reageert mijn tiger totaal niet op het kanonvuur van de Sherman. Volgende probleem.
Ook vind ik het sluitsysteem van de Sherman niet echt praktisch.
Vooral omdat nog wel regelmatig de accu moet worden verwisseld.
(echt een dieharder met mijn tanks). Dit weekend had ik mijn Scherman op z'n kop liggen, dan moet in principe de bovenkap blijven zitten.
Ook de antenne vind ik er niet uitzien maar is simpel opgelost door een sluipgaatje in de kap te gebruiken.
Verder niets aan te merken maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de maybach.
Battle system en antenne Sherman
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
De battle unit kun je ook onder de loop monteren en groen verven.
Een betere oplossing is om het LED-je in de mantle in te bouwen.
Als beide panzertjes zijn voorzien van een battle systeem moeten ze op elkaar reageren.
Heb je de settings goed staan? (tiger zwaar, sherman medium, zie beschrijving bij de battle unit).
Sluitsysteem niet practisch?
Twee klikjes, makkelijker kan het niet.
I.p.v. accu's wisselen kun je ook een laadplug aanbrengen (schema staat ergens op het forum).
En die antenne, die hoort niet achter op de romp, klopt, hij hoort in de toren, rechts achter.
Maybach mooier, MF unit wisselen??
Groet,
Jan
Een betere oplossing is om het LED-je in de mantle in te bouwen.
Als beide panzertjes zijn voorzien van een battle systeem moeten ze op elkaar reageren.
Heb je de settings goed staan? (tiger zwaar, sherman medium, zie beschrijving bij de battle unit).
Sluitsysteem niet practisch?
Twee klikjes, makkelijker kan het niet.
I.p.v. accu's wisselen kun je ook een laadplug aanbrengen (schema staat ergens op het forum).
En die antenne, die hoort niet achter op de romp, klopt, hij hoort in de toren, rechts achter.
Maybach mooier, MF unit wisselen??
Groet,
Jan