Henlong Tiger 1...(niet schrikken...)

Plaats hier uitsluitend foto's van je tanks en evenementen.
Discussies zijn op dit forumdeel niet toegestaan.
Plaats reactie
thierry koorneef

Henlong Tiger 1...(niet schrikken...)

Bericht door thierry koorneef »

hallo,battletankers

mag ik mij even voorstellen, ik ben thierry koorneef.
al een tijdje surf ik ook regelmatig over de BTN site en het leek mij leuk om eens wat van mijn r.c.tankjes te posten.
eigenlijk ben ik meer (statisch)modelbouwer,maar ook de r.c tanks vind ik leuk.
Afbeelding
dit is de nieuwere versie van de henlong tiger 1 met rook en geluid en een (redelijk)proportionele besturing.
ik heb er wel aardig wat aan moeten verbouwen om het uiterlijk wat richting een tamiya tank te krijgen..
Afbeelding
ik heb ook nog een wasan T34/85 waar ik eigenlijk niets aan heb veranderd,behalve de weathering en een rode russische ster.
Afbeelding
deze wasan tank is technisch niet echt interessant,maar ik vind zelf de T34 een echt gave tank,en als statisch model is hij ook nog geschikt.
Afbeelding
de kingtiger is een statisch model..wie weet ga ik die ooit eens ombouwen.
meer foto's op mn site hoewel het merendeel wel statische modellen zijn..
ik hoop dat jullie het wat vinden,ondanks het feit dat het de goedkope henlong en wasan tankjes zijn..

groeten t.koorneef
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Hallo Thierry,

Welkom hier op het BTN forum.
Je tankcollectie ziet er fantastisch uit!
Het is goed om te zien dat er ook goedkopere alternatieven zijn voor dure Tamiya tanks die er (met een hoop inspanning) net zo mooi uitzien.

Is een Hen Long Panther (OK Pantiger) niet een leuk project voor je?
Daar klopt wel een hoop niet aan maar dat maakt het alleen maar leuker om te bouwen.

Ik zie graag meer van je werk (was ook al eens op je website geweest).
thierry koorneef

hallo,johan.

bedankt voor je leuke reactie.
het is toch leuk om te weten dat mensen ook je website bezoeken(daar maak je hem tenslotte ook voor).
ehm..tja de henlong panther...in mijn ogen moet je daar zoveel aan veranderen wil hij op een echte panther lijken dat je volgens mij nog beter zelf de panther "scratch"kunt gaan bouwen.
als ik deze tank zie lijkt hij eigenlijk in geen aspect op een panther.
eigenlijk zit ik te hopen op een sherman van henlong of wasan.
maar ik zit stiekum ook al te denken aan de pershing,of weer een t34 maar dan met een winter whitewash en erg vuil en afgeragd.

groeten thierry koorneef
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Hallo Thierry,

welkom op onze site. Ik vind dat je mooi werk hebt afgeleverd met je tanks. Ze zijn zeker niet iets om je voor te schamen ondanks dat het "maar" Hen Longs zijn. Dat vind ik onzin, niets is "maar" iets. Iedereen maakt zijn eigen keuze en kan er zoals nu ook weer bewezen is iets moois van maken. Alleen de eigenaar legt zijn beperkingen op het model, niet de fabriek, kijk naar onze tovenaar Arthur (leuke naam trouwens, King Arthur). Je bent net als iedereen gelijk en bijzonder welkom. Veel plezier hier verder.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tobias Huurman

Bericht door Tobias Huurman »

Welkom!

Mooie collectie, vooral de T-34.

Groet,

Tobias
Martin Noorloos

Bericht door Martin Noorloos »

Hey

Ik sluit me aan bij de rest: mooie collectie! Weathering op de T-34 is gaaf en de cammo op de Tiger ziet er goed uit!

Martin
thierry koorneef

bedankt allemaal voor de leuke reacties!

tja,de t34 is ook 1 van mijn persoonlijke favorieten.
alleen al als model is hij erg mooi,en dat hij rijdt is een leuke bijkomstigheid,denk ik.
ik kan hem wat dat betreft iedereen aanraden.
en ook de henlong tiger,al moet je hem wel wat ombouwen...

groeten thierry koorneef
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast