Wel opvallend is dat ik hier ook de trim omlaag moet doen en de rechterknuppel omlaag. In tegenstelling tot de Pershing, die ook een T-06 heeft, waar ik de trim en knuppel omhoog moet doen..
Misschien toch nog iets mis bij de zender instellingen?
Martin Noorloos schreef:Nee dat heb ik al goed....en de draden, die kloppen toch echt.
Denk toch echt dat het in de bedrading zit, anders rolt ie niet vooruit bij het vuren. Daarnaast zul je het kanaal voor het rijden ook weer op de zender moeten omdraaien.
Voor het afvuren van het kanon, kun je gewoon het kanaal op de zender in reverse zetten (of normal afhankelijk hoe die nu staat ingesteld).
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
Alleen toch is het schokkende rijden wel vervelend. Toch het idee dat het aan de gearboxen ligt, helemaal nu alles er zo netjes in ligt. (heb de binnenkant even geherorganiseerd)
Nouja, heb ik weer iets om voor te sparen...eens informeren wat ze bij Hugo kosten.
Hoi Martin heb je al eens een afstands test gedaan met je nieuwe zender?
dus tank aan zender aan(met ingeschoven antenne) dan eens kijken hoever je bij de tank kunt weglopen het beste is dit op een open veldje te doen(je had toch een nieuwe set gekocht?)je zou ook nog ff de kristal zet uit je andere set kunnen testen als er in de post veel gegooid is met het pakket kan ook je kristalen set wat schade hebben opgelopen(deze kunnen dan heel gevoellig worden,of zelfs niet meer werken)
of ff complete zender+ontvanger en kristal set verwisselen van tank.
dit is wel veel werk maar kan misschien kosten besparen als blijkt dat er een storing in de zenderset zit.
Gr Marcel
@martin wat je ook nog zou kunnen doen is eens kijken of er bij draaiende motor veel vonkvorming optreed in de motor,zou kunnen zijn dat de koolborstels versleten zijn. ook dit zou je kunnen testen door dmd + zenderset aan de set motoren van je pershing te hangen.
allemaal iedeetje maar wie weet vind je zo het probleem.
Gr Marcel
Martin Noorloos schreef:Kan ik gewoon de kristal uit de zender voor m'n Sherman in de zender stoppen die ik voor de pershing gebruik? (zou niet weten waarom niet maar goed)
Martin
Yep dus kristal uit ontvanger+die uit de zender,en in je andere set zender & ontvanger.
Gr Marcel
Martin Noorloos schreef:Kan ik gewoon de kristal uit de zender voor m'n Sherman in de zender stoppen die ik voor de pershing gebruik? (zou niet weten waarom niet maar goed)
Martin
Yep dus kristal uit ontvanger+die uit de zender,en in je andere set zender & ontvanger.
Gr Marcel
Ps.
Daarme kun je uitsluiten of je kristal set storing geeft ,doet de set uit de sherman het zelfde in de pershing dan is dus dat de oorzaak van de storing,werkt de set uit de sherman goed in de pershing dan is dus wat anders het probleem zo kun je het dus ook met de motoren doen. en eventueel ook je complete zender set testen.