update figuur

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Plaats reactie
harry hofstede

update figuur

Bericht door harry hofstede »

:D weer een stukje verder.op en aanmerkingen zijn welkom.prikkels harry

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
harry hofstede

update figuur

:roll: sorry 2 x dezelfde foto had deze moeten zijn.prikkels harry

Afbeelding
harry hofstede

Afbeelding

deze dus!!
harry hofstede

:twisted: ik word gek 3x dezelfde foto kl%§/( photobucket
Martijn van Luijk

Bericht door Martijn van Luijk »

de gezichtsuitdrukking komt mooi naar voren. welke divisie komt deze snuiter vandaan? :P . ik vind hem er goed uitzien, alleen heb ik dat gele jasje nog nooit gezien :roll: :|
harry hofstede

Afbeelding

hoi martijn,alle duitse S&T figuren zijn gebasseerd op soldaten die in Kharkov gevochten hebben.prikkels harry
Martin Noorloos

Bericht door Martin Noorloos »

Hey

Dat ziet er echt prima uit! Zijn het trouwens de gevechten om Kharkov in 1943 of in 1944?

Als ik het me goed herinner is dat één van die steden die veroverd, verloren, heroverd, verloren, heroverd, verloren en heroverd waren. Niet dat er die laatste paar keer nog over een stad gepraat kon worden, eerder een hoopje bakstenen.

Ik kan trouwens nog wel 1 heel klein dingetje opmerken. Het hele uniform is lekker vies, echt gebruikt. De veteranen look die je wilde creëren heb je goed te pakken! Maar op deze foto lijkt het wel alsof 'ie z'n schoen netjes schoon heeft gehouden.

Afbeelding

Klein dingetje maar zodra je het ziet blijf je er op letten haha. Nou goed, het is ook in 2 sec te verbeteren!

Verder totaal niks aan op te merken! Prima gedaan!
Martin
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Martin, zou het zo kunnen zijn dat door jouw constante stroom van commentaar, positief en helaas ook negatief, de mensen wat terughoudend gaan worden met het tonen van hun werk? Ik denk dat het voor iedereen prettiger wordt om iets te laten zien zonder dat het direct van commentaar van worden voorzien. Ik zou zeggen, betracht indien mogelijk in het vervolg enige terughoudendheid met je commentaar, a.u.b.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin Noorloos

Is goed Willem. Ik hoop alleen wel dat men merkt dat ik feedback probeer te geven en ik noem het daarom liever géén negatief commentaar. Het laatste dat ik wil doen is iemand afkraken o.i.d.

Ik post hier oprecht dat ik het een erg mooi figuur is. Sterker nog ik kan hier ook een voorbeeld aan nemen. Maar in dit geval zag ik ook een detail dat de bouwer wellicht over het hoofd heeft gezien, en dat vermeld ik er dan ook bij.

Ik wens hier in deze thread trouwens verder geen discussie over te beginnen. Mocht iemand er iets over willen zeggen: de meeste hebben mijn email of stuur anders een pm.

Ik wil wel graag voor iedereen leesbaar hebben waarom ik commentaar geef. Vandaar deze post.

Harry, ik hoop niet dat jij mijn reactie als kwetsend o.i.d. beschouwd. Nogmaals, het is een prachtig figuur en ik kan er een voorbeeld aannemen maar die schone laars viel mij gewoon op en dat zeg ik er dan in alle eerlijkheid ook bij.

Laten we teruggaan naar onze hobby in deze thread :)

Groeten,
Martin
harry hofstede

update figuur

:D hallo martin,met de schoen heb je gelijk,was mij niet eens opgevallen
vandaar dat ik de foto´s hier in het forum zet,er onstaat een zekere blindheid als je er er mee bezig bent.bedankt voor de tip.de feedback(sorry ad engelse term) is belangrijk of het nou een figuur of een tank is.
vond het in zetten erg gezellig en interessant.prikkels harry
Ad Wouterse
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door Ad Wouterse »

@ Martin,

Keurige reactie, respect.

@ Harry,

Voor deze keer zij het je vergeven :twisted:
Laatst gewijzigd door Ad Wouterse op 14 mar 2006, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Ad
Martin Noorloos

Harry,

Zou je niet iets van een artikel ofzo kunnen schrijven over het schilderen? Als ik het me goed herinner was Johan wel op zoek naar artikelen voor de site?

Altijd mooi als je van elkaar kan leren!

Even een vraagje buiten het figuur om (offtopic): die "gaatjes" structuur op je King Tiger, wat is dat precies? Het ziet er leuk uit maar tis compleet nieuw voor mij. Hij is toch hopelijk niet door 643 Shermans tegelijk beschoten? :wink: (en dan nog winnen he)

Grt,
Martin
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

@ Martin, Dank je voor deze nette respons. Ik ben er ook volledig van uit gegaan dat je je commentaar levert met alleen goede bedoelingen. Echter, zoals ik ook een aantal keer pijnlijk heb mogen ervaren, komt lang niet alles altijd over zoals je bedoelt omdat het hier om slechts tekst gaat zonder het zicht op de menselijke emoties. Een overduidelijk gemis van een schriftelijk forum.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
harry hofstede

update

@martin,betreffende die gaatjes,ik heb geen idee het is de kingtiger van forces of valor 1:16.
een artikel schrijven over figuurschilderen is een mogelijkheid ik moet er nog een paar,even voor de duidelijkheid ,ik ben geen profi,eigenlijk doe ik maar wat maar ik zal als ik met de volgend figuur begin wat meer foto´s en info op het forum zetten.prikkels harry
Martin Noorloos

Haha ja ik doe ook altijd maar wat. Nouja misschien is dat wat ruim gezegd maar ik ben niet bang om dingen uit te proberen.

Maar he, als het werkt, dan is het toch prima?
Ik ben ook geen prof en schrijf evengoed artikelen!

Ben benieuwd naar de volgende figuren!

Martin
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast