Vlaaien-battle, Reeuwijkse Plassen 19-02-06
-
Martin Noorloos
Vlaaien-battle, Reeuwijkse Plassen 19-02-06
Hallo allemaal,
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle input bij het organiseren van de gezellige meeting die we vandaag hebben gehad. Ik heb het erg naar m'n zin gehad en ik hoop dat jullie er ook allemaal zo over denken!
Er viel natuurlijk veel te discussieren....hoe eet je een vlaai, wat doe je vervolgens met een bordje en wat voor alternatieve mogelijkheden geeft een vorkje je tank precies? Nog een belangrijk fenomeen deed zijn intrede: chemische oorlogsvoering! Jawel, een hond presteerde het om op Arthurs' Sherman te pissen.
Ja Arthur had wel meer pech vandaag. Zo had hij koffie zonder melk omdat ik zei dat we die niet hadden...wel dus, maar toen was de koffie al op. Op deze ongelukjes na verliep de dag zonder problemen. Onze tuinman Mike zorgde zelfs voor een mooi aangeharkt strand en er was best wat publiek dat met grote interesse keek naar de battles!
De afsluiting van de dag in het restaurant was gezellig en ondanks dat ik af en toe was lastig was (helemaal achteraan gaan zitten en dan constant op willen staan) hebben we ook daar nog een leuke foto van!
Die foto's zal ik zo online zetten, eerst even de betaling van mijn MF-02 voltooien. Welgeteld 49,99 euro + ongeveer 6 euro verzendkosten. Kijk, daar doen we het voor! Nou nog een T-05!
edit: foto's staan hieronder
Groeten en nogmaals bedankt voor de leuke dag!
Martin
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle input bij het organiseren van de gezellige meeting die we vandaag hebben gehad. Ik heb het erg naar m'n zin gehad en ik hoop dat jullie er ook allemaal zo over denken!
Er viel natuurlijk veel te discussieren....hoe eet je een vlaai, wat doe je vervolgens met een bordje en wat voor alternatieve mogelijkheden geeft een vorkje je tank precies? Nog een belangrijk fenomeen deed zijn intrede: chemische oorlogsvoering! Jawel, een hond presteerde het om op Arthurs' Sherman te pissen.
Ja Arthur had wel meer pech vandaag. Zo had hij koffie zonder melk omdat ik zei dat we die niet hadden...wel dus, maar toen was de koffie al op. Op deze ongelukjes na verliep de dag zonder problemen. Onze tuinman Mike zorgde zelfs voor een mooi aangeharkt strand en er was best wat publiek dat met grote interesse keek naar de battles!
De afsluiting van de dag in het restaurant was gezellig en ondanks dat ik af en toe was lastig was (helemaal achteraan gaan zitten en dan constant op willen staan) hebben we ook daar nog een leuke foto van!
Die foto's zal ik zo online zetten, eerst even de betaling van mijn MF-02 voltooien. Welgeteld 49,99 euro + ongeveer 6 euro verzendkosten. Kijk, daar doen we het voor! Nou nog een T-05!
edit: foto's staan hieronder
Groeten en nogmaals bedankt voor de leuke dag!
Martin
Laatst gewijzigd door Martin Noorloos op 19 feb 2006, 17:38, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Martijn van Luijk
-
Martin Noorloos
Hey Martijn,
Een beetje versterking aan de geallieerde kant kan geen kwaad! Altijd in de minderheid lijkt het wel
Ben ook hard bezig met mijn tweede tank (Sherman) om de nodige versterking te leveren!
Je bent van harte welkom eens een keer te komen kijken bij een meeting! Kan je eens zien hoe t allemaal in z'n werk gaat en een virus oplopen net als Mike....die verplicht zichzelf een tank te kopen door eerst maar twee battle units te kopen haha.
Martin
Een beetje versterking aan de geallieerde kant kan geen kwaad! Altijd in de minderheid lijkt het wel
Je bent van harte welkom eens een keer te komen kijken bij een meeting! Kan je eens zien hoe t allemaal in z'n werk gaat en een virus oplopen net als Mike....die verplicht zichzelf een tank te kopen door eerst maar twee battle units te kopen haha.
Martin
-
Martijn van Luijk
ja ik ben wel van plan om eens langs te komen, dus heren(en dames???), bereid u voor.
kleinigheidje: ben pas 15, vervoer wordt lastig. maar ik heb een neef, die heeft een passie voor modelbouw en wo2 dus als ik zeg dat er shermans, tigers, pershings, kingtigers en 3 panthers rondrijden en geluid maken
, rijd hij vast wel mee

-
Martin Noorloos
-
Michael Sandbergen
-
Michael Sandbergen
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
Allo,
Het zand was net iets grofer dan in gemert op de crossbaan, wel een beetje aan de vochtige kant. Maar dat drukte de pret niet.
En dan volgt hier een foto impressie van de rit aan het water.
We hebben onze nieuw tuinman ook al gevonden.

Een Sherman die de steile helling neemt.

Onze einige soldaat die machteloos toe kijkt tussen al die tanks.

Het zand was net iets grofer dan in gemert op de crossbaan, wel een beetje aan de vochtige kant. Maar dat drukte de pret niet.
Uden is niet echt ver weg voor ons, een naa deel als we naar een battle gaan zit de auto al goed vol.Ach ja misschien dat één van de BTN leden langs Uden komt?
En dan volgt hier een foto impressie van de rit aan het water.
We hebben onze nieuw tuinman ook al gevonden.

Een Sherman die de steile helling neemt.

Onze einige soldaat die machteloos toe kijkt tussen al die tanks.

Greetz,
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
-
Michael Sandbergen
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
- jan vd poel
- BTN Site Admin