Musea
-
Bas Pos
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Musee des Blindes in Saumur, Frankrijk.
Panzermuseum in Munster, Wehrtechnische Studiensammlung in Koblenz en het Technisch Museum in Sinsheim, allemaal in Duitsland.
Het Legermuseum in Brussel, en enkele verdwaalde tanks in de Ardennen in , uiteraard Belgie!
Dit zijn denk ik wel de meest belangrijke hier in Europa, die zich op rij afstand bevinden. Er schijnt in Dresden ook nog het een en ander te zien te zijn, maaar daar heb ik geen ervaring mee! En uiteraard Kubinka in Rusland, maar dat is behalve moeilijk toegankelijk, ook nog eens een tering eind rijden.
Mocht je meer info willen hebben, dan moet je me FF PM-en of zo!
Grrroet'n,
Rob
Panzermuseum in Munster, Wehrtechnische Studiensammlung in Koblenz en het Technisch Museum in Sinsheim, allemaal in Duitsland.
Het Legermuseum in Brussel, en enkele verdwaalde tanks in de Ardennen in , uiteraard Belgie!
Dit zijn denk ik wel de meest belangrijke hier in Europa, die zich op rij afstand bevinden. Er schijnt in Dresden ook nog het een en ander te zien te zijn, maaar daar heb ik geen ervaring mee! En uiteraard Kubinka in Rusland, maar dat is behalve moeilijk toegankelijk, ook nog eens een tering eind rijden.
Mocht je meer info willen hebben, dan moet je me FF PM-en of zo!
Grrroet'n,
Rob
-
Barry Mikkes
-
Marc Methorst
-
Barry Mikkes
Saumur heeft zo uit mn hoofd aan duits (wat toch zeldzaam is)
- Tiger 1 late (1 van de 3 die er nog werldwijd zijn (saumur, vimoutiers en rusland)
- King Tiger (rijdend) met henschel toren
- Panzer kampf wagen 1,2,3 en 4 allen in perfecte staat.
- panther en jagd panther
- jagdpanzer 4
- hummel
- wespe
- bergepanther
- stug 3
- marder 2 en of 3
en nog veel meer, en dan nog de amerikaanse engelse russische en een heel arsenaal aan modern.
groeten,
Barry
- Tiger 1 late (1 van de 3 die er nog werldwijd zijn (saumur, vimoutiers en rusland)
- King Tiger (rijdend) met henschel toren
- Panzer kampf wagen 1,2,3 en 4 allen in perfecte staat.
- panther en jagd panther
- jagdpanzer 4
- hummel
- wespe
- bergepanther
- stug 3
- marder 2 en of 3
en nog veel meer, en dan nog de amerikaanse engelse russische en een heel arsenaal aan modern.
groeten,
Barry