Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 maart 2024, 07:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 dec 2018, 18:22 
Offline

Geregistreerd: 17 jan 2018, 14:07
Berichten: 6
Hallo leden van battle tanks ik zal me ff voorstellen ,ik ben Bruin Tol uit volendam ik ben 64 jaar gepensioneerd en ben sinds 2a3 jaar met deze hobby bezig en vooral t bouwen vind ik erg leuk,ik heb er ondertussen 15 staan ze redenallemaal ,maar zoals jullie weten zijn ze overgevoelig vooral voor kleinkinderen,meestal los ik t wel weer op soms met kunst en vliegwerk maar nu heb ik iets wat boven m’n pet gaat nl t geluid van m’n Clarck is er spontaan mee opgehouden de andere functies doen t gewoon wel,nu zag ik op t forum een bericht in t Engels welleswaar dat er waarschijnlijk kortsluiting in de speaker is geweest dit is opte lossen schrijft deze Engelsman,maar ik weet dat als je kleur aan kleur verbind in de stroom wereld dat er dan ergens een lamp gaat branden van echte electronica weet ik helaas niet zoveel m’n vraag is weet iemand iets van dit probleem kan t simpel worden opgelost of is t einde clarck? Mvg Bruin Tol


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 dec 2018, 00:02 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 aug 2010, 18:21
Berichten: 572
Woonplaats: Dordrecht
Hallo Bruin,

Welkom op ons forum. Altijd leuk om meer mensen te zien die interesse in deze hobby hebben.

Zijn er brandplekken op het printje te zien? Heb je een 10A zekering gebruikt tussen de batterij en de print?

Als het probleem inderdaad het component is dat met de rode pijl is aangegeven in onderstaande foto kan je deze overbruggen met een stukje draad.
Afbeelding

_________________
*Leopard 2A6
*JagdSturmTiger (128mm PAK 44)
*JagdTiger (88mm PAK 43)
*Elefant
*SdKfz 234/2 Puma
*SdKfz 251 PAK 40


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 dec 2018, 18:15 
Offline

Geregistreerd: 17 jan 2018, 14:07
Berichten: 6
Hallo Rob bedankt voor de reactie,als ik het goed begrijp kan ik een draadje over dat zwarte midden stukje maken zodat links en rechts met elkaar verbonden wordt ?wat betekent die groene pijl ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 dec 2018, 19:15 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 aug 2010, 18:21
Berichten: 572
Woonplaats: Dordrecht
Precies. De groene pijl wijst naar een component dat voldoende ventilatie nodig heeft om zijn warmte kwijt te raken.

_________________
*Leopard 2A6
*JagdSturmTiger (128mm PAK 44)
*JagdTiger (88mm PAK 43)
*Elefant
*SdKfz 234/2 Puma
*SdKfz 251 PAK 40


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 dec 2018, 22:20 
Offline

Geregistreerd: 17 jan 2018, 14:07
Berichten: 6
Top ,ik ga t zo snel mogelijk uitproberen,overigens zitten er geen brandplekken ofzo op en er zit ook een zekering tussen alleen is die zwaarder dan 10 A maar die zal ik vervangen ,alvast bedankt voor de tip.groet uit volendam


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 07 jan 2019, 12:11 
Offline

Geregistreerd: 17 jan 2018, 14:07
Berichten: 6
Hallo Rob eindelijk had ik ff tijd ,heb gedaan wat je had omschreven dat rode pijltje dus door verbonden van links naar rechts maar geen resultaat alle functies doen het maar nog geen geluid ,dat zwarte tussen dingetje zat overigens los dus ik had goede hoop dat dit de oplossing zou zijn ,helaas niet ,heb je nog meer tips of is er iemand die zoiets kan repareren?
Groetjes.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling