Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 15:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 nov 2013, 12:54 
Voor de TWM-box Tankdrive comp eventjes een box gemaakt. Zo kan ik de TWM-box print ook snel in een andere tank geplaatst worden.
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 nov 2013, 22:36 
Een heel leuke optie zal dit zijn. :D
LINK: http://www.youtube.com/watch?v=aqg6caihKMo


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 27 nov 2013, 01:31 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 jan 2013, 14:12
Berichten: 401
Woonplaats: Arnhem
Hallo Bashier,

Op de eerste plaats heet ik jou welkom bij de welkom bij de club!

M'n handen beginnen te jeuken als ik jouw Sherman zie. Wat betreft het beleggen van de bodem met een polystyrol plaat, waardoor de originele bevestingspunten voor de twee motoren verdwijnen en opnieuw gemaakt moeten worden met een bevestigingsplaat voor de motoren het volgende.

Ik zou over de sparing voor de accu, aan de binnenzijde, een aluminium plaat hebben geplaatst en deze aan de buitenzijde hebben opgevuld met twee componenten plamuur waar glasvezel in zit b.v. die van Alabastine. Zo behoud de onderbak z'n stijfheid, zonder dat je de hele onderbak van een plaat moet voorzien (en ook de andere bevestigingspunten verloren gaan) en kun je de originele bevestingspunten voor de motoren blijven gebruiken. Aluminium plaatjes van 10 x 25.5 cm van ksmetals.com kun je bij vele hobbywinkels kopen of anders deze: http://knupfer.info/shop/index.php/deut ... inium.html

Nu de accubak verwijderd is, moet je met gemak de Visaton FRS8 speaker kunnen plaatsen en anders is er kleinere variant verkrijgbaar bij Conrad.nl. Doordat je het forse BB systeem verwijderd hebt en deze gaat vervangen door het recoil systeem van Asiatam, Tamiya of een zelf gemaakte recoil met een servo, heb je nog meer ruimte in de onderbak gecreeërd, super!

Succes!

Groet,

Erwin R. Robijn

P.S. BTN-leden krijgen bij rctank.de 5% korting, zie de ledenrubriek voor de kortingscode : WohoW :


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 nov 2013, 12:05 
Erwin R. Robijn schreef:
Hallo Bashier,

Op de eerste plaats heet ik jou welkom bij de welkom bij de club!

M'n handen beginnen te jeuken als ik jouw Sherman zie. Wat betreft het beleggen van de bodem met een polystyrol plaat, waardoor de originele bevestingspunten voor de twee motoren verdwijnen en opnieuw gemaakt moeten worden met een bevestigingsplaat voor de motoren het volgende.

Ik zou over de sparing voor de accu, aan de binnenzijde, een aluminium plaat hebben geplaatst en deze aan de buitenzijde hebben opgevuld met twee componenten plamuur waar glasvezel in zit b.v. die van Alabastine. Zo behoud de onderbak z'n stijfheid, zonder dat je de hele onderbak van een plaat moet voorzien (en ook de andere bevestigingspunten verloren gaan) en kun je de originele bevestingspunten voor de motoren blijven gebruiken. Aluminium plaatjes van 10 x 25.5 cm van ksmetals.com kun je bij vele hobbywinkels kopen of anders deze: http://knupfer.info/shop/index.php/deut ... inium.html

Nu de accubak verwijderd is, moet je met gemak de Visaton FRS8 speaker kunnen plaatsen en anders is er kleinere variant verkrijgbaar bij Conrad.nl. Doordat je het forse BB systeem verwijderd hebt en deze gaat vervangen door het recoil systeem van Asiatam, Tamiya of een zelf gemaakte recoil met een servo, heb je nog meer ruimte in de onderbak gecreeërd, super!

Succes!

Groet,

Erwin R. Robijn

P.S. BTN-leden krijgen bij rctank.de 5% korting, zie de ledenrubriek voor de kortingscode : WohoW :


Hoi Erwin,
Heel erg bedank voor zo veel handige advies. :)
De bevestigingspunten voor de motoren wil ik verwijderen om dat een van hun niet haaks staat.
Dat is ook met de reden waarom ik hun zal verwijderen.
Wat het aluminium plaat betreft vind ik een goed idee. Oorspronkelijk dacht ik aan een vergelijkbaar oplossing
http://www.ludwigs-hobby-seite.de/Panth ... eitung.pdf
Sound - yes de Visaton FRS8 is al bij mij in huis! :D :D :D

Ik ben van plan ,zo dan ook in mijn Tiger I , een zelf gemaakte recoil en up/down van de kanon met een servo te maken. Vraagt minder ruimte en het ziet veeeeeeeeeeeeel beter. :D
Helaas zit mijn woningrenovatie een beetje tegen en pakt veel tijd. :(


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 27 nov 2013, 16:27 
Nu ik zit er nog op de postbode te wachten dus zoeken op internet.
En dat heb ik gevonden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en een betere
Afbeelding
(afbeldingen zijn van afkomst: http://beutepanzer.ru/Beutepanzer/us/Co ... an-01.html )


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling