Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 27 apr 2024, 03:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 feb 2012, 00:17 
ja, het was bij ons op dat battlefield een verwijt dat sommigen alleen een tank met korte loop hebben, nu ben ik daar dus in de overtreffende trap gegaan zo een beetje en ben ik mezelf een Super Pershing aan het bouwen. Maar wel die ene die hier in Europa heeft rond gensort. Dus dat betekent extra bepantsering op diverse plaatsen en aanpassingen in het ontwerp van de normale Pershing. naarmate je dan dieper en dieper gaat graven op het WWW kom je toch steeds weer meer details bovendrijven en heb ik een aantal dingen al meer dan eens moeten wijzigen, maarja t komt wel goed.

Afbeelding
Afbeelding
zo zou die ongeveer moeten gaan worden

dit is de score tot zover:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de bak achterop de koepel wil ik echt gaan gebruiken als counterweight, gezien de pershing origineel al problemen heeft met de balans van de koepel hoef ik zo geen ruimte binnenin op te offeren voor dit probleem. De loop is bijna klaar, wordt binnenkort opgehaald om door te boren, kleine 40cm aan kanon, waar zo een 32cm buiten de mantlet steekt. door deze lengte wil ik ook een geleidingsbus tussen de mantlet en scharnierpunt/recoil montage ding hebben om de frictie die de lengte veroorzaakt op te vangen, deze bus is nog in de maak en vandaar dat de koepel een zwaar gapend gat heeft.

aangezien ik altijd vergeet foto's te maken tijdens het bouwen zullen het veel van dit soort crap telefoon foto's zijn van ff snel tussen door, mijn excuses daar alvast voor

groente Patrick


Laatst bijgewerkt door Patrick Kooijman op 28 jan 2013, 18:01, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 feb 2012, 10:35 
Ziet er cool uit!! Is het dan ook een heavy bij de battle instellingen?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 feb 2012, 22:27 
leuk was ook ene van plan om te maken, ga dit zeker op de voet volgen

mooi werk


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 16 maart 2012, 19:07 
wat vorderingen:

de commandant in zijn aangepaste loaders hatch en andere positie machine geweer
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de kenmerkende rekjes achterop gemaakt:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

verdiepte handvaten (handvaten zelf moet ik nog plakken) voor de motor luiken ivm met langere travel lock die op het motordek komt te liggen

Afbeelding

Afbeelding

de mantlet met extra bepantsering (80mm plaat van een panther, in het eggie dan)

Afbeelding

Afbeelding

voor grotere foto's klik op deze zin!!!!!

dat was m voor nu; ben wat geremd doordat de loop wat meer tijd inbeslag neemt dan geplanned.

groet'n : Bash :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 maart 2012, 18:03 
mooi werk patrick


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 maart 2012, 19:30 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
waar maak jedie loop van

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 maart 2012, 22:02 
thanks,

de loop is uit alu, de vorm was al gedraaid maar hij ligt nu bij een ander mannetje die hem open boort voor de flash unit, want diegene die hem heeft gemaakt had niet zulke lange boren......


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 maart 2012, 17:27 
hoe lang is de loop eigenlijk

karel


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 maart 2012, 18:28 
vanaf de mantlet gemeten en terug berekend vanaf een 1:35 model dacht iets van 32cm incl de brake muzzle : CoolGun :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 maart 2012, 17:48 
langer dan de JT loop amai een kanjer he ... alvast bedankt


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 maart 2012, 18:04 
JT is Jagd Tiger???

Heb de loop al bewonderd toen die nog massief was, is indd een aardig lang pijpje, denk dat ik dat goed moet gaan balanceren anders moet me elevation wat meer kracht gaan geven : Weight lift : :wtf:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 maart 2012, 18:49 
ja jagdtiger steekt er 28cm uit stuk korter dus al knalt hij er toch lossendoor bij de pershing zelfs op 2 km afstand wat denk jij


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2012, 21:38 
nou hier eens een update. ondanks dat ik geen tijd/ruimte heb om te bouwen is er toch wat gebeurd because I know a guy who knows a guy that knows a guy ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor grotere foto's klik hier, houd hier het hele project kwa afbeeldingen bij

geeft het meteen eerlijk toe, heb dit niet zelf gedaan was me ook niet gelukt maar dit zet wel de standaard voor de rest van het project.... :?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 14 aug 2012, 05:48 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
mooi manneke : Thumbup :

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 dec 2012, 16:57 
zo duurt soms even maar heb het project weer opgepakt, moet alleen nog steeds achter de loop aan ivm uitboren maar dat gaat een keer goed komen. hier wat progressie foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat was het.


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling