Het vervolg een update tot wat ik vandaag heb gedaan.
Het motorgedeelte:
Losgehaalt en de originele as (zeskant) doorgedremeld ...ja dat dacht ik dan..het was zo'n hard materiaal dat de grote slijptol eraan te pas moest komen en dan geeft de as wel op!
Van de as die ik wilde gebruiken van de Bruder heb ik eerst van een kant het wiel afgehaald,en let op dit zit zeer vast en hem tussen de workmate geklemd ,heb daarna een gaatje geboord en toen met een dunne drevel en een hamer de as met wat ferme klappen uit het wiel geslagen.
Het tandwiel en de busjes hadden natuurlijk een zeskandgat en zo met een boor een rondgat van gemaakt ,heel voorzichtig natuurlijk anders krijg je er een slinger in.
en zo zit het weer inelkaar.
Het stuurgedeelte:
Door wat weg te slijpen in het chassis paste het stuurgedeelte er in met wat 2 componentenlijm het geheel vastgelijmden dat zit muurvast.
De voorste wielen:
Door alles weg te slijpen van de bestaande wielen van de donorauto hielt ik de (witte).....hoe noem je dat
over dat was het belangrijkste onderdeel.
Op de zelfde manier als de achterwielen heb ik ook de voorwielen gedemonteerd helaas ging 1 wiel bijna verloren ,gelukkig hadden we een reservewiel.
Gebruikt om dit te maken heb ik een M4 draadeind gebruikt en wat ringen een dopmoer en een borgmoer het asje mag niet te lang aan de achterkant uitsteken anders komt dit met het sturen niet inorde.
En gemonteerd.
De achterwielen/motormontage:
Eerst hier ook een groot gedeelte weggeslepen om het motorgedeelte te laten passen.
Gaatjes geboord in het chassis en de motorbehuizing en door middel van M3 draadeinden en wat moeren en dopmoeren alles bevestigd.
Nu is het geheel gereed voor een test ,de zender (Robbe Futaba) en de motorregelaar zijn net binnen probeer morgen het aan het rijden te krijgen,maak er wel een filmpje van als het allemaal lukt.