Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 12 nov 2025, 17:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: king tiger
BerichtGeplaatst: 29 dec 2009, 23:31 
heb een tijdje geleden een tamiya king tiger gekocht via marktplaats [voor 75 euro :D ]
maar was zonder ontvanger,servo's en zender,de servo's en de ontvanger heb ik al binnen,zender en elektronische snelheidsregelaar zijn onderweg :P
ik wil de tank zo origineel mogelijk houden,maar wil er wel nog een paar details aan toe voegen zoals,emmer,etsdelen,steelhandgranaten,camonet,helm en kistjes
een setje wehrmacht laarzen heb ik al ervoor :mrgreen: en mss nog een paar verbeteringen aan de ophanging en aandrijving

Afbeelding

Afbeelding

groetjes martin

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 00:49 
geen slechte koop : WohoW : , hoe ga je de turret bewegen?. ik neem aan dat dit de vintage is.

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 00:57 
turret heeft een motor die via een servo word gestuurd :wink: deze zit achter de aandrijfmotor van de tracks
er zit ook een lichtmodule in de turret voor het schiet effect

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 01:09 
: WohoW : met draai koepel. ik probeer ook al een tijdje aan een oude kt te komen , maar ze vragen er allemaal de hoofdprijs voor oa 175 tot 270 euro. das mij echt teveel. nu weer ontopic.

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 01:13 
die kerel had er vraagprijs 75euro bij staan,heb meteen een mail gestuurd toen,dat ik hem daarvoor wel wilde hebben,en daar ging hij mee akkoord : Chessygrin : : Chessygrin :
maar ben er wel heel happy mee,ding is nog nieuw :D heb ook al een paar accesoires ervoor besteld :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 10:09 
Gebruikers-avatar

dat is inderdaad een "oude" tiger
herkenbaar aan 2 sterschroeven op het achterdek
kwa detail is het net zo goed als de latere KTs
alleen die aandrijving he
maar dat is niet jou doel dus dan is er nog een hoop detailwerk dat je erop kan zetten
succes ermee

oja
we gebruiken op het forum hier onze echte namen : Thumbup :

* Panzerwerfer 42

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 10:10 
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Bericht gestuurd m.b.t. de naam .

Groet,
Jan

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 dec 2009, 12:22 
ik weet dat die aandrijving niet zo goed is,maar die word op den duur nog wel eens gewisseld :wink:
en naam is veranderd : Thumbup :

BerichtGeplaatst: 02 jan 2010, 21:26 
vandaag eens een beetje geknutseld met hout en aluminium.en vind het er niet slecht uitzien
nu nog wachten op de bestelde onderdelen,en dan kan ik verder

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 00:49 
: Builder : ziet er goed uit maar kan die antenne niet in de romp?, als niet kan is het ook niet erg :) trouwens hoeveel kanaals zender ga je gebruiken?

BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 00:55 
er komt nog een antenne boven op de romp ,zoals ze in het echt hadden,dan verdwijnt die achterop meteen
ik ga met een 4kanaals zender rijden,meer heb ik niet nodig ervoor :?

BerichtGeplaatst: 05 jan 2010, 01:22 
vandaag toch maar nog iets veranderd aan die onderlegblok,ziet er nu beter uit als eerst

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 05 jan 2010, 16:56 
vandaag de servo's erin gezet dmv zelfgemaakte aluminium houders,[ben geen fan van dubbelzijdig tape].houders zitten aan de onderbak geschroefd.
en meteen maar aan aluminium bak gemaakt voor op de vering,kunnen daar de ontvanger, accu en de batterijbox in ,zodat ze niet op de vering rusten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010, 23:18 
kleine update
gisteren werd het eerst pakketje al door de post bezorgt,dus vandaag ff erop gezet,zijn maar kleine details,maar dat is juist het leuke eraan
2 duiste helmen,een emmer,en een breekijzer uit neusilber
'nu wachten op het 2de pakketje ,met verbeterd track spanners,photo etch luchtroosters en een andere antenne

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 19 jan 2010, 20:42 
vandaag eindelijk mijn pakketje binnen,met de photo etch delen,antenne en de verbeterde track spanners.
dus weer 1 stapje verder met verbouwen

Afbeelding

Afbeelding

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur