Tja,
Als het armpje in de as kan draaien zit er al een scheur(tje) in.
Waneer je die nieuw monteert zit er namelijk geen speling op 
Sommige hebben de slipkoppeling vast gelijmd
Daar ben ik niet zo'n voorstander van aangezien dat de beveiliging is tegen overbelasting.
De volgende beveiliging is het plastic armpje.
Als die ook van metaal is en de slipkoppeling zit ook vast, wat is het volgende wat kapot kan en zal gaan?
Ikzelf heb tot nu toe alleen het armpje van mijn Tiger vervangen met een van messing.
(ik moest wel nadat de loop als standaard is gebruikt) 
 
 
De slipkoppeling heb ik muv een paar stripjes plastic niet veranderd.
 
Daar waar het rood is in de foto heb ik een paar stripjes gelijmd waardoor het nog steeds werkt als slip koppeling (alleen iets stroever).
En de veer is wel degelijk om de speling er uit te halen.
Maak de veer maar los en je zal zien de loop reageert als een ja knikker.
Bij de Tiger en Sherman heb je niet zoveel problemen mee aangezien de loop van plastic is (minder massa)
Maar bij de KingTiger heb je er meer last van (alu loop), helemaal als je ook nog de Wecohe recoil er in heb zitten.
De veer is dan niet meer voldoende om het jutteren in bedwang te houden.
Het armpje heeft daardoor een vergrote kans op breken als je hard door ruw terrein rijd.
Dit is ook een van de problemen geweest bij de originele tank.
Als het kanon niet gebruikt werd moest ten alle tijde de travellock gebruikt worden om de elevatie mechanisme niet te overbelasten.