Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 maart 2024, 07:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2007, 18:19 
het liefst proportioneel (ofzo :P)


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 okt 2007, 16:43 
Hallo Tankers,

ich schreibe hier mal die Neuigkeiten rein:
I'll write here the news about ElMod:

1. ElMod wird künftig nach und nach den Shop auch auf niederländisch einrichten - das dauert aber seine Zeit (wegen Sprachproblemen :roll: ).
Ziel ist es, vor allem die Anleitungen einzustellen. Ich habe den Shop soweit mal vorbereitet und :!: ein Manual konnte bis jetzt schon eingestellt werden.
ElMod fits his shop to dutch stepwise but this costs time (due to the lack of the knowledge of the language :roll: ).
Our primary target is to set manuals. I've prepared the shop as is and :!: one manual can be downloaded now (www.el-mod.de/pdf/update_booster_dutch.pdf)
DANKE an Willem für seine Bemühungen / Thanks to Willem for his engagement

2. Elmod wird in NL über Gert (tanktoko) verkauft, so dass Kunden aus den Niederlanden nur keinen Kauf im Shop tätigen können - das ist nur fair für Gert.
Andere Funktionen (download, Anfragen etc.) funktionieren natürlich frei.
Elmod will be selled in NL only by Gert (tanktoko), so customers of NL won't be able to buy in the shop - it's fair to Gert.
Other funtionalities (downloads, contact etc.) are still working for free.

3. Bei irgendwelchen Problemen stehe ich gerne zur Verfügung und unterstütze Gert soweit ich es kann.
In case of any trobbelshooting I'll support Gert as far as I'm able to.

4. CSI ist soweit nun lieferbar.
CSI is now available.

Wir von ElMod freuen uns über jede Anregung und auch Kritik, welche uns hilft, den Spaß am Hobbymodellbau weiterhin zu verbessern.

Mit liebem Gruß

jk


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2007, 13:07 
Ik ben van plan een Tamiya terugslagunit op m'n El-Mod set aan te sluiten, op de site van El-Mod staat dat ik 3 tot 5 diodes nodig heb (1N4001) en een weerstand van 1 tot 2.2kOhm. Bij conrad kan ik echter geen diode 1N4001 vinden, maar wel bijvoorbeeld de 1N4151, kan ik deze ook gebruiken of zit er teveel verschil tussen die dingen?

Heeft er al iemand een Tamiya terugslagunit op El-Mod aangesloten? M.a.w.: weet iemand hoeveel diodes en Ohm ik moet gebruiken?

Thymen


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2007, 16:27 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 jan 2005, 20:40
Berichten: 3773
Woonplaats: Wijchen
Conrad heeft wel 1N4001 diodes bestnr 162213-12 €0,08 per stuk of €0,06 per tien.

Ik ga er van uit dat de diodes in serie worden geschakeld om het voltage terug te brengen (0,5V per diode).

_________________
Gr,
Tuur.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2007, 19:16 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 jul 2005, 17:13
Berichten: 1556
Thymen Bouma schreef:
Heeft er al iemand een Tamiya terugslagunit op El-Mod aangesloten? M.a.w.: weet iemand hoeveel diodes en Ohm ik moet gebruiken?

Thymen


:D kijk ff hier

Een link naar een topic van: www.rc-militaer-forum.de
http://www.rc-militaer-forum.de/thread.php?threadid=212&hilight=recoil

gr marcel

_________________
luttenmountain


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 okt 2007, 20:37 
Kijk, dat is nog eens handig! Arthur en Marcel, bedankt!

Thymen


Omhoog
  
 
 Titel: ELmod
BerichtGeplaatst: 16 okt 2007, 21:41 
Hallo Tankers,

Zo zie je maar weer. Alleen weet je best wat maar met z'n allen weten we heel veel.

Mvg Gert


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 okt 2007, 19:13 
Gert,

Wat zou ik allemaal nodig hebben vor mijn Leopard Genie tank ?

Uiteraard geen koepel en terugslag nodig,maar eventueel wel aansturing voor mijn dozerblad.
Aandrijving wordt waarschijnlijk met 2 tamiya Sherman bakken

Groet,
Andre


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2007, 08:19 
Offline
BTN Erelid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 jun 2005, 05:56
Berichten: 949
Woonplaats: Amsterdam
Hoi André, als je voor El-Mod kiest dan heb je in ieder geval nodig: de Booster, dat is de aandrijf unit. Je kunt de TLS gebruiken om dan het dozerblad te besturen dmv een servo, die daar ook op aangesloten kan worden. En als je geluid er bij nodig hebt dan kun je de Blaster II gebruiken met de bijbehorende speaker, de Boombox. Als je op de site van Gert kijkt, www.tanktoko-apeldoorn.nl zie je dat er kleine pakketjes te koop zijn die dan enkele Euro's schelen met als je alles los koopt. Je zal bij elkaar in ieder geval rond de € 250,- kwijt zijn.

_________________
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl


Laatst bijgewerkt door Willem Reij op 05 nov 2007, 17:11, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2007, 18:07 
Willem, bedankt

ik had inderdaad al op Gert zijn site gekeken, kon er alleen niet helemaal wijs uit worden !
Weet nu waar ik naar moet zoeken

Groet,
Andre


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2007, 18:56 
Offline

Geregistreerd: 14 jan 2005, 16:12
Berichten: 463
He André,

Heb je ook eens gekeken naar SGS uit Duitsland? Deze heeft een speciale module voor de Bergepanzer. Hierop kan je dan gelijk dozerblad, kraan e.d. aansluiten. Wellicht ook interessant voor jouw Bpz.

Ik heb zelf de module gekocht voor mijn Bpz, alleen nog (steeds) niet ingebouwd.

Grtz,
Niek


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2007, 19:09 
Niek Peeters schreef:
He André,

Heb je ook eens gekeken naar SGS uit Duitsland? Deze heeft een speciale module voor de Bergepanzer. Hierop kan je dan gelijk dozerblad, kraan e.d. aansluiten. Wellicht ook interessant voor jouw Bpz.

Ik heb zelf de module gekocht voor mijn Bpz, alleen nog (steeds) niet ingebouwd.

Grtz,
Niek


Niek,
is dat die webshop van Axel ?

groet,
Andre


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2007, 19:15 
Offline

Geregistreerd: 14 jan 2005, 16:12
Berichten: 463
Hoi André,

Hier is de site van SGS (volgens mij staat het van de Bergepanzer er niet op, maar anders kun je hem ff mailen):
http://www.sgs-electronic.de/

En hier ook nog bij RCPanzer over de Bpz module:
http://www.rcpanzer.de/apboard/thread.p ... =1&seite=1

Grtz,
Niek


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2007, 19:25 
Niek,

Thanks !

Groet,
André


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2007, 14:25 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 sep 2005, 14:07
Berichten: 2379
Woonplaats: Nieuwerkerk ad IJssel
Vraagje over de geluidsmodule: zijn er verschillende geluiden voor verschillende typen tanks?

Martin


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling