Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 13 nov 2025, 04:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 dec 2011, 22:28 
BTN Erelid

Dames en heren ook,

Naar nu gebleken is, is 5 december ook pakjes avond voor mij!
Toen ik thuis kwam na een dag hard werken, lag er een briefje in de bus, dat er een pakje voor mij lag bij de buurman.
Helaas was de goede man niet thuis toen ik daar aanbelde. Slechts een klein half uur later werd er bij mij aangebeld en stond de buurman daar met een enorme doos. Ik dacht: het zal toch niet zo zijn? Maar ja, het was waar!
29 november had ik een Elefant besteld bij Hooben, en nu al was hij afgeleverd. Ik moet zeggen, de kwaliteit is erg goed.
Helaas is er wel wat fout gegaan: ik had de statische versie (ik rijd toch nooit met mijn tanks) met metalen loop besteld, en ik kreeg de RC versie zonder metalen loop. Dus maar gemaild of ze de metalen loop willen nasturen! FF afwachten dus.

GRRoet'n,
Rob

Laatst bijgewerkt door Rob Wernars op 06 dec 2011, 09:39, in totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011, 09:38 
BTN Erelid

Okay, ze zijn snel met antwoorden bij Hooben:
But the money has been processed in the last order ,we can not send you the metal gun.
I am so sorry for that.

Dat terwijl de "Orderform" toch duidelijk aangeeft wat ik gekocht heb:

Products
------------------------------------------------------
1 x Elephant Jadpanzer kit(Static) C6614S (C6614S) = $142.20
1 x elephant Metal Gun Barrel (C6614) = $23.70
------------------------------------------------------

Ik heb ze een mailtje terug gestuurd dat ik toch niet te vreden ben met deze manier van zaken doen, maar ben bang dat ik naar mijn metalen loop/centen kan fluiten!
Dus een waarschuwing is hier wel op zijn plaats!

GRRoet'n,
Rob

Laatst bijgewerkt door Rob Wernars op 06 dec 2011, 12:09, in totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011, 11:18 
Dat is idd wel een beetje schandalig. Heb je je order wel gewoon doorgestuurd en dit aangegeven??

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011, 12:17 
BTN Erelid

Uiteraard!
Ik heb de Elefant via hun website besteld en betaald. Toen kreeg ik een mailtje dat ik te veel had betaald ($20) en dat ik volgende keer eerst een mailtje moest sturen zodat hun de totale prijs konden doorgeven! Maar waarom heb je dan een direct betalen optie op je website? Al met al heb ik dus te veel betaald voor een kit die ik niet besteld heb, en dan ook niet eens alles geleverd heb gekregen. Het te veel betaalde geld terug betalen is geen optie, omdat de order al ge"processed" is. Ach, laat ze lekker de Gele Koorts krijgen bij Hooben!
Maar ondanks dit gezeur ben ik wel blij met mijn Elefant, maar de komt never nooit niet een 2e bij!

GRRoet'n,
Rob

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011, 19:12 
Nou daar ben je lekker mee. Lekkere voorlichting of hadden ze het over de kleine lettertjes ?

Hoop dat je er toch veel bouwplezier me heb.

vrgr

Rob

BerichtGeplaatst: 07 dec 2011, 11:51 
BTN Clublid

Hallo Rob, je hebt een PB
groeten
Chris

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 dec 2011, 19:20 
altijd snel, netjes en correct geholpen bij Hooben. zelfs nog wat onderdelen gratis gekregen toen ik wat bij bestelde.

misschien wat miscommunicatie over de 20 dollar teveel die je mogelijk wel had moeten betalen met een metalen loop? Anyway er zal wel een passende oplossing gevonden tegen de prijs wat het allemaal zou moeten kosten.
Maar het gedoe is wel irritant

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur