Wel in eerste instantie zou ik hem gewoon bouwen, en dan af en toe wat foto,s rond sturen.
Maarja de vraag naar foto,s blijft toch wel groot dus toch maar een topic

Me allereerste tiger als donor genomenen van kunstof onderbak als ware de spatborden verwijdert, en de zijkanten verhoogt

Ook de loopwielen aangepast aangezien ie komt te rijden op de verlade ketten, dus de buitenste wiel delen verwijdert.
Wat er onstaat is een naaf die mooi past bij origineel, namelijk met binnenzeskant dus daar doe ik niks meer aan.
Alleen op de binnen naaf wil ik nog gaatjes boren en boutjes plaatsen

Op achterdek de roosters waarbij ik nog gaas ga plaatsen, na alle waarschijnlijkheid zal dat eronder komen te zitten.

Aangezien deze tank nooit verder is gekomen dan alleen een rijdend onderstel om mee te testen, is er weinig bekent over welke koepel er op zou komen.
Nu ben ik er dus achter gekomen dat er uiteindelijk een iets vergrote PZ4 C koepel op zou komen.
Ook kwa kanon zijn der verschillende mogelijkheden voor wat er geplaats zou gaan worden.
Was to be armed with 75mm KwK 42 L/70 (Gerat 725), 88mm KwK 36 L/56 (mounted in VK4501(P) turret) or 105mm L/20 or L/28 gun
Ikzelf zal waarschijnlijk voor de panther kanon kiezen de 75mm KwK L/70
Tot zover en tot de volgende keer maar weer
Greets Rene