Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 03:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 apr 2005, 10:09 
Dag Tuur,<br>Ik kom weer boven water en heb ondertusseneen nieuwe "speaker box"gekocht en heringericht,met een stukje eraan vast (waarin de versterker,schakelaartjes en 2e luidspreker voor claxon ingebed zitten)Aldus kan de ganse inhoud van de kist er in één geheel uitgehaald worden(draden eerst loskoppelen,natuurlijk)Fotos volgen later<br>Ik heb goede resultaten met de nieuwe NiMH batterijen(AA formaat),die zelfs bij snelle ontlading niet te warm worden.<br>Aldus komt er plaats vrij voor de eventuele inbouw van een rookgenerator(7 V zoals jij er één hebt)maar van "rook" heb ik weinig kaas geëten en weet alleen dat" Seuthe" het gekende merk is.Kun je mij wegwijs maken,hoe dit alles,in een minimum van ruimte kan ingebouwd worden,naast de luidspreker in de "speakerbox"???-Groetjes van een "ijverige) Léon. <p></p><i></i>


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 apr 2005, 18:05 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 jan 2005, 20:40
Berichten: 3672
Woonplaats: Wijchen
Hoi Léon,<br><br>Ik moet eerst zien waar en hoeveel ruimte je in je tank hebt om te bepalen waar er een rookgenerator gemonteerd kan worden.<br><br>Doordat ik een accu voor de extra funktie's wil plaatsen. moet alles in en om de speakerbox opnieuw worden ingericht.<br>Dus voorgaande foto's zijn niet uptodate.<br>Ik gebruik een rookgenerator van Seuthe nr. 490 6-7V 800mA<br>(Het hoge stroomverbruik is de reden dat ik een extra accu moest plaatsen.)

_________________
Gr,
Tuur.


Laatst bijgewerkt door Arthur Hermans op 12 jun 2005, 19:49, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 jun 2005, 14:57 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 jan 2005, 20:40
Berichten: 3672
Woonplaats: Wijchen
Een 30 tal postings missen helaas door de ezboard attack.
Het vervolg gaat Hier verder.

_________________
Gr,
Tuur.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling