De Torro Halftrack is een leuk ding. Alleen valt het berijk van de zender nogal tegen (3 a 4 meter)
Dus heb ik besloten om van de M16 AAA maar een normale M3 te maken.

Het chassis zit best goed in elkaar en vormt een prima basis. Ik wil een nieuwe bumper gaan bouwen zo een met zo,n unditching-roll

Een grote ergenis bij de Torro halftrack is de battarijenbak tussen de tracks. Die heb ik er dus afgezaagd.

De onderbak gebruik ik als basis, de brandstof tanks zitten niet in de weg en geven straks wat extra stevigheid.
De regelaar is een hele goedkope uit China. In het stukje aluminium hoek-lijn komen de laad -plug en -stekker.
die dan verstopt zitten achter de deur.
Verder wil ik een servo-schakelaar inbouwen om het licht aan en uit te kunnen doen. Ik denk er over om de regelaar op zijn kop tussen de balken van het chassis te hangen, daar krijgt hij voldoende koeling.

Om de electronica te verbergen komt er een huif over heen zoals bij deze ambulance, ik denk dat mijn halftrack maar net zo bouw als deze.
Ik heb ook al een ontvanger besteld, dat word het duurtse onderdeel van dit project voor mijn DX 6 kan ik helaas geen goedkope 2 of 3 kanaals ontvanger krijgen voor de DX 6i zijn die er wel.
Leonard