Was het al een tijdje van plan, maar ben er nu toch eindelijk aan begonnen. Heb een hele plaat ocumé multiplex gekocht waar ik nog wat andere dingen van ga maken, maar deze heeft toch voorrang.
Heb niet echt foto's van de losse panelen gemaakt, ben pas gaan fotograferen toen ie al zo goed als in elkaar zat.
Sorry voor de kwaliteit, maar het zijn telefoon foto's
Van de zijkant gezien

Voorkant

Andere zijkant met trap

Hier is de ingang goed te zien

Frits was mee gegaan naar de werkplaats om het een en ander uit te meten

Hier de bunker met het dak er op

Hier zie je de ronde kant van het dak goed

De hoogte is vrij ruim, maar dat komt goed zodra hij geverfd is, dan valt het minder op

Het dak word verwijderbaar, zodat ik de poppetjes er makkelijk in kan zetten en uit kan halen. Verdere plannen zijn er volop, de bunker komt straks op een iets ruimere plaat te staan, waarna ik hem rondom tot op een bepaalde hoogte voorzie van een rand purschuim die als ''zandbank'' moet dienen. De bunker zelf krijgt een donkergrijze laag, na de 1e laag plamuur ik zowieso alle gaten en kieren goed dicht zodat het een strak geheel word.
Voor het interieur zijn ook zat plannen. Er komen wat kasten vast in te staan, ook heb ik wat propeganda posters verkleind en uitgeprint die ik er in ga plakken. De bunker krijgt ook geluid

Heb nog kleine boxjes en een MP3 speler waar inmiddels ongeveer 1,5 uur aan MG en explosie geluiden op staat. Verlichting krijgt hij ook, als lampenkappen heb ik een pingpongbal doormidden gesneden en er een 5mm gaatje in gemaakt waar de led komt te hangen
Ik houd jullie op de hoogte van de vooruitgang.