Er zijn vorderingen... maar geen fotos. De vorderingen is het voorbereiden, oftowel de kap en achter plaat ontwerpen. Aldus fotos... dan word het onduidelijk, en scannen... onze scanner is A4 de bouw plaat A3.
Magoe de voorplaat is ver af, moet nog eens kijken naar het luikje hoe ik dat ga doen, de zij platen ben ik nu mee bezig. De platen zullen uit lagen bestaan. De detail plaat voorop en daaronder een aantal lagen tot hij dik genog is (de plaat dikte 1:16) En een extra plaat ter ondersteuning van het bovendek. Kwa bevestiging van de kap op de hull ben ik ook op een mooi idee gekomen om aan de achterkant waar de achterplaat door de zijplaten heen gaat er een soort klik systeem van te maken (de kap op de hull drukken om te bevestiggen, en de zij kanten beetje naarbuiten trekken en optillen om te verwijderen

) Verder veel researchen, wat ik een rot werk vind tbh

Of pa zit op de comp of het duurt eeuwen tot je hebt gevonden wat je wilde vinden. Moet eens even nadenken wat ik morgen doe, panther A van dragon kopen als voorbeeld of niet... Tis weer 50 euri, en zoals vele wel kunnen narekenen als ze het eerste plaatje van deze topic zien, ben ik niet erg rijk meer

Ik zal morgen eens kijken hoe duur hij precies is, het zal mij een hoop research schelen en mischien ook een opmerking van: he wessel, dat klopt niet helemaal hey!
Trouwens Reinier die grillen die je nog had liggen, zijn dat de roosters of de basis waar die op moeten?
@Robbert: Ik denk inderdaad wel een hoop van ze te leren, is ook een van de 2 hoofd redenen waarom ik wel een keer naar zon knutsel dag wil gaan, de andere is dat het ook heel leuk is om met meerdere aan de knutsel tafel te zitten, soort meeting, denk zelfs even leuk