Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 27 feb 2026, 01:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 jul 2009, 08:39 
Er staan weer een truck te koop op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/262269797

BerichtGeplaatst: 02 jul 2009, 08:42 
ze duiken om de zoveel tijd weer bij bartje op, en daar zijn ze 8€. dat kan haast niet goedkoper (met verzendkosten van marktplaats er bij).

BerichtGeplaatst: 04 jul 2009, 22:46 
[quote="leonard van Teeffelen"]@ Freek, zie ik het goed heeft Heinrich een bril op? zelf gemaakt? ziet er leuk uit!

.jep heinrich had slechte ogen , ik had nog een bril over van mijn her oberst en dacht dat het wel leuk zou staan( jij was de eerste die het zag)

gr freek

BerichtGeplaatst: 15 jul 2009, 16:45 
Eindelijk was het zover m,n Mercedes-Diesel sterren waren vandaag klaar!
Afbeelding
die grooten hebben een diameter van 30mm, door de hitte trekken de letters (vooral de E) nogal krom
de kleintjes zijn 20mm, gek genoeg trekt daar niets krom terwijl het veel dunner is.Het was nog vrij lastig om ze uit de plaat los te halen, ze zijn gemaakt van 1mm dik RVS.De jongen die ze gemaakt heeft rijd zelf met een klasieke-Mercedes dus hij vond dit een leuke klus, ze hadden al wat ervaring in de modelbouw opgedaan met werk voor Madurodam.

Afbeelding
De eerste zit al op m,n truck waarmee ik truck nummer twee helemaal klaar heb.Binnenkort zal ik een mooiefoto van de truck maken.

Ik heb twee sterren 20mm en vijf 30mm (iets te groot) over, liefhebbers moeten me maar even een PB stuuren.
bij voldoende belangstelling kan ik eenmalig een serie extra sterren laten maken.

Leonard (by-the-way eerste foto,s met m,n nieuwe camera!)

BerichtGeplaatst: 15 jul 2009, 16:47 
hey leonard

ziet er gaaf uit die sterren
ik zou er ook wel 2 willen hebben wat kosten ze?

BerichtGeplaatst: 15 jul 2009, 17:33 
Gebruikers-avatar

MEGA : Thumbup : : Thumbup :
ziet er goed uit
had ik niet verwacht zeg

heb je er nog 1 over ? : Chessygrin : : Chessygrin :

* Panzerwerfer 42

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 jul 2009, 18:17 
BTN Erelid

Hiep Hoi Leonard,

Ik zou ook wel 2 sterren willen hebben, het liefst kleine, maar als het niet anders kan zin de grote ook goed!

GRRoet'n,
ROb

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jul 2009, 08:11 
Hoi Leonard,

Ik denk dat je nog maar een set kan maken. Ik wil ook graag 2 sterren van je overnemen.
vrgr
Rob

BerichtGeplaatst: 16 jul 2009, 08:52 
BTN Erelid
Gebruikers-avatar

Hoi Leonard,

als je toch bezig bent, kun je er dan nog drie voor mij ook maken? Ik bedoel drie voor op de grille. Welke grootte heb je daarvoor gebruikt en waarvoor heb je de andere maat gemaakt?

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jul 2009, 19:45 
Hey dat is leuk,
is het mogelijk om voor mijzelf en freek 4 stuks te maken ?

BerichtGeplaatst: 18 jul 2009, 14:35 
Leonard,

Ik stond versteld van het Bart-Smit project en wat wil nu gebeuren je raad het ik was in Den Bosch en zag bij Bartje Smit nog twee van die dozen liggen. En jawel de truck en de divisie troopcar (2x 8 euries) staan nu thuis. Nu is mijn vraag aan jouw Leonard zou ik 8 Mercedes sterren van 20 mm bij jouw mogen bestellen? Er komen hoogst waarschijnlijk nog 2 trucks bij vandaar. Ik hoop nog meer foto's te mogen bekijken van dit topic geweldig.

Groet Gerrit.

P.S.

Nu heb ik 3 troopcars en 4 cargotrucks gaat echt te gek worden.

BerichtGeplaatst: 31 jul 2009, 17:03 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorces of Falor, 1:18 volledig beweegbare poppetjes, passen precies zonder helm, ieder figuurtje word geleverd met verschillende wapens, een plaatje om hem op te zetten, een helmpje, verschillende stukjes uitrusting. en 2 rechter handjes om alles te laten passen, voor verschillende wapens, kaarten, verrekijker.
wapens zijn pistool, panzerfaust, granaat, mg 42, mp40, panzer schrek.dan zitten er jerrycans, kistjes, schepjes, magazijn houders, "on the road" spullen bij. Detail werk valt me reuze mee. beetje wetheren en modderen en het ziet er heel aardig uit.
En ik heb ook binnen een 1:18 V-1 raket.

BerichtGeplaatst: 01 aug 2009, 11:23 
fraaie figuurtjes!

Die V-1 heb ik ook, de bouw was een hele uitdaging :lol: met 12 onderdelen :lol:

Leonard

BerichtGeplaatst: 05 aug 2009, 14:21 
close suport light AA
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BerichtGeplaatst: 14 aug 2009, 16:19 
Heeft er iemand toevallig nog zo`n truck tekoop staan?

Aangezien er bij mijn woonplaats geen bartsmit in de buurt ligt :(

Heb al op een advertentie gereageerd op marktplaats maar die vroeg er 35 euro voor met een troop car erbij :shock: :shock:
Grtz

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur