Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 27 feb 2026, 01:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 jun 2009, 14:48 
was echt lastig die ster, van losse stukjes ijzer draad en secondelijm, wil niet weten hoevaak die ster aan men vingers zat geplakt. :lol:

BerichtGeplaatst: 19 jun 2009, 22:41 
Hoi Stefan,

zou jij je avatar van de Duitse elitetroepen soldaat, ook al is het Wittmann, willen veranderen in iets anders? Er zijn mensen die zich aan dat soort avatars storen.

BerichtGeplaatst: 19 jun 2009, 22:42 
ik heb er 6 (trucks) en een troop car...
1 truck word een munitie truckje, zie de foto's hier boven. het idee achter de pantser plaatjes is ook dat ze vrij dicht achter de linies reden, met een laadbak vol granaten, dus ze wat pantser in het veld er op gezet hebben, om het personeel iets wat te beschermen, tegen artillerie scherven en dergelijke.
4 wil ik er ombouwen tot kanon slepers, wil of 4 zelf maken (de kanonnen) aan de hand van een 1/35 model, of 1 kopen en gaan gieten, en misschien als ik dat ga doen, voor iets redelijk aan de mensen hier ook verkopen als daar vraag naar is.
1 heeft mijn vader(die begint langzaam ook modelbouw/ tank virus te pakken.) die wil er een tankwagen van maken, daar staan aardig wat foto's van op google, (zoekend op afbeeldingen "mb LG-3000")
Nu moet ik nog een hele lading poppetjes hebben. ( voor munitie truck, voor de tankwagen, en bestuurders van de kanon trucks +bemanning van het kanon)

Laatst bijgewerkt door Sjirk van der Meer op 19 jun 2009, 23:47, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 19 jun 2009, 23:46 
ik heb er twee(eentje is al verbouwd met stoffen huif enz. de tweede ben ik mee begonnen om er een funkerwagen van te maken) en ik heb een troopcar

gr freek

BerichtGeplaatst: 20 jun 2009, 07:01 
.

Laatst bijgewerkt door Theo Andriessen op 14 sep 2011, 16:31, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 20 jun 2009, 12:08 
Ik moet nog wat dingetjes op duikelen ( uit laatje, brandblusser, schep dat soort dingen) dan kan ik gaan verven de eerste en dan komen de update foto's hier te staan.

BerichtGeplaatst: 20 jun 2009, 16:22 
was even werk maar dit is mijn eerste
Afbeelding

je kunt het op de foto niet zien maar ik heb van messing een huifopbouw gemaakt en ook de wielkasten open gemaakt

Afbeelding

en heinrich achter het stuur
Afbeelding

BerichtGeplaatst: 22 jun 2009, 15:54 
Afbeelding
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Sjirk van der Meer op 23 jun 2009, 12:48, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 23 jun 2009, 07:04 

Sjirk je afbeeldingen zijn niet zichtbaar, teminste bij mij.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 jun 2009, 20:46 
Gebruikers-avatar

mooie tekening joh
alsik het zo zie zou ik de bak langer moeten maken en de as iets naar achterplaatsen om hem meer in proportie te krijgen

* Panzerwerfer 42

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 jun 2009, 20:55 
jep. de er zit zeg maar een stukje tussen de kabine en de wielen, en nog een extra stukje na de wielen.

BerichtGeplaatst: 27 jun 2009, 23:22 
Dus je gaat die LG3000 ook bouwe? : Sig :

BerichtGeplaatst: 30 jun 2009, 19:14 
Inmiddels is de truck beladen met allerlijwapens en spullen.
ook zitten er nummerborden op en voor een divisie embleem, alleen kan ik niet vinden welke divisie het was...
Afbeelding

Ik ben ook aan het chippen geweest maar dat is op deze foto nauwelijks zichtbaar.

Leonard

BerichtGeplaatst: 01 jul 2009, 17:35 
leonard van Teeffelen schreef:
Inmiddels is de truck beladen met allerlijwapens en spullen.
ook zitten er nummerborden op en voor een divisie embleem, alleen kan ik niet vinden welke divisie het was...

Leonard

Hoi Leonard,
Heb je een foto van het desbetreffende divisie embleem? Misschien dat we hier mee kunnen zoeken.

gr Erik

BerichtGeplaatst: 02 jul 2009, 08:06 
@ Freek, zie ik het goed heeft Heinrich een bril op? zelf gemaakt? ziet er leuk uit!

@ Erik, foto volgt, embleem het zier ongeveer er zo uit, ,,,Y
ik had eerst een embleem van de 18e PanzerDiv. maar die viel uit elkaar toen ie nat werd?!
deze decals komen van een 1/35 Tam. Panther A

Leonard

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur