Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 28 okt 2025, 21:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 nov 2010, 19:18 
nauw daar gaan we daan!

@leroy: Super bunker geen worden maar daden!Mijn complimenten! : Thumbup :

@arjan: Als hij tenminsten nog kijkt naar dit stuk!!!
Heb respect wat andere mensen bouwen en laat ze in hun waarden! Een ieder bouwt zoals hij zelf bouwen wil en niet anders! : Andry :

Dit is wat ik bedoel over RESPECT!

Geen zorgen leroy ik denk dat er veel geknalt wordt uit de bunker!
En zorg goed voor de pup!!!

Greetz erik : CoolGun :

P.S: Welke voetbal wedstrijd ben je geweest? : Chessygrin :

BerichtGeplaatst: 14 nov 2010, 19:26 
erik arens schreef:
P.S: Welke voetbal wedstrijd ben je geweest? : Chessygrin :

Zou eigenlijk naar de Kuip gaan maar ben een beetje bleh vandaag dus ben lekker thuis gebleven : Nurse : Dus het geen woorden maar daden is op mij goed van toepassing :lol:

BerichtGeplaatst: 14 nov 2010, 21:22 
Feyenoord supporter
Als dat zo is vind ik het wel sneu voor je!
Is niet haatelijk bedoelt!

Ikzelf ben voor Eindhoven de beste (PSV dus) : Thumbup :

Maarja dit is weer off topic en heeft niks met de hobby te maken :oops: :oops:

Greetz erik : CoolGun :

BerichtGeplaatst: 17 nov 2010, 21:41 
Tja ieder zijn club :D

Tijd voor een update, heb er al even niet aan gewerkt, druk bezig geweest met het 1:10 driften de laatste week.

Kacheltje geverfd, hier en daar een kale plek waar de verf vanaf is, en voorzien van wat roest.
Afbeelding

Afbeelding

En hier dan het interieur
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overzichtje
Afbeelding

De kachel komt er nog in, en ga er ook wat stookhout bij leggen. De figuren worden volgende maand besteld en dan is ie toch ver af.

BerichtGeplaatst: 18 nov 2010, 00:57 

Hallo Leroy,

Mooie bunker met al die details die er al in staan, ook al een buit gemaakte brandstofcan zie ik, of is die niet van de Jerrys??

Alleen die schakelaar,daar zou ik toch een andere oplossing voor zoeken, maar voor de rest............door gaan zo.

Succes en groeten...........Hendri

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jan 2011, 17:03 
Zo even het stof van mijn topic afblazen.

Ben vandaag begonnen aan de tweede bunker, wat tevens een transportkist word voor de Willy's, halftrack en mijn figuren. Dit word een laagbouw bunker die naast de MG bunker komt te staan als hij af is. Het geheel word dalijk verbonden met een wachthuis met werkende slagboom. Maak alles in losse delen, dus ik krijg straks 3 delen wat samen 1 geheel gaat vormen. Het zal er ongeveer zo uit komen te zien.

Afbeelding

Heb nu alleen de bodem en dak klaar, straks even wat dingetjes opmeten, dan kan ik morgen aan de slag. Op mijn werk even piano scharnier bestellen, er komt ook een dubbele deur in de bunker namelijk, en uiteraard moet het dak open kunnen.

Binnenkort meer.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2011, 20:00 
Zo de kist zelf zit al in elkaar, heb hem vandaag mee genomen om dit weekend even de kist aan de binnenkant in te delen.

Zichtkant
Afbeelding

Zijde die tegen het wachthuisje aan komt en richting de andere bunker
Afbeelding

Binnenzijde
Afbeelding

Ruimte zat zoals je ziet.

BerichtGeplaatst: 22 jan 2011, 13:34 
Het is nogal snel gegaan, weinig work in progress foto's, want hij is al klaar :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Deksel met een kettingkje, moest wel anders klapt heel de bunker achterover als ik hem open deed.
Afbeelding

De binnenkant. De vakken met foam zijn voor mijn Tamiya figuren, dan blijven ze tenminste heel met vervoeren. Verder komt de M3 en de Willy's er in te staan.
Afbeelding

Nu aan de slag met het wachthuisje en de slagboom. Idee is om alles werkend te maken met 1:18 elektronica, heb nog genoeg liggen, digitale micro servo er op en alles bediend met een simpel 27Mhz pistool zendertje.

Zal van de week nog wat foto's posten met de andere bunker er bij, heb het express allemaal in dezelfde stijl gemaakt. Komt ook nog een hek zodat ik er straks echt een compound van kan maken, dus als je er echt naar binnen wil zul je echt langs de slagboom moeten :D

BerichtGeplaatst: 22 jan 2011, 18:38 
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Komt ook nog een hek zodat ik er straks echt een compound van kan maken, dus als je er echt naar binnen wil zul je echt langs de slagboom moeten :D[/quote]

Gewoon vol gas met de tank en je bent ook binnen. :lol: :lol: :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jan 2011, 19:23 
Ga je alleen wel naar huis met een dik oog :wink:

:D

Is ook meer het idee om er mensen hun tanks te laten parkeren als je er niet mee rijd :P

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur