Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 28 okt 2025, 21:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31 okt 2010, 20:43 
Alvast wat inrichtwerk verricht.
Afbeelding

De manschappen krijgen gezelschap van een puppie.
Afbeelding

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 01 nov 2010, 08:47 
ziet er top uit hoor Leroy!
Ik zal nog wel wat meenemen voor de inrichting komende zondag. Begin het spontaan jammer te vinden dat ik 2 linker handen heb als ik dit allemaal zo zie haha.

BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 15:24 
Thanks Martijn!!

Aangezien het schoonmaken van de MG's op de grond zo onhandig is, heb ik de manschappen verblijd met een tafel :P

Afbeelding

Zoals je ziet word er al gretig gebruik van gemaakt.

Overzichtje van het interieur tot nu toe.
Afbeelding

Zoals ie er nu bij staat zal hij zondag ook in Assendelft te bewonderen zijn. Heb nog een MG liggen, er word er nog 1 nageleverd door Gert. Zodra die binnen is zal de bunker wat geschut krijgen. Denk alleen wel dat ik de binnenkant nog moet voorzien van een rand zodat de MG's ook daadwerkelijk op hun plek kunnen blijven staan.

BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 18:12 
Hoi Leroy

Dit mischien iets voor in je Bunker ?

Afbeelding

Figuur is verkrijgbaar bij www.panzerparts.com

Groet Richard

BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 19:06 
Sjooooo : WohoW : Dat is me wel even een gouden tip Richard : Thumbup : Daar gaan we er zeker even minimaal 1 van bestellen, misschien wel 2!!

Toppertje, bedankt voor de tip hey!!

BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 21:14 
Toch nog wat werk verzet, kan het niet laten :D

Randen sporadisch voorzien van wat mos.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En had nog een figuurtje van mijn Stug, dus die lokt nu de puppy naar boven :P
Afbeelding

Afbeelding

Hij glimt wat op de foto, maar hij is echt mat.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 01:30 
Ga nou voor de grap eens terug naar de foto´s die ik je gestuurd heb en dènk dan eens, tsja.... Multiplex. :oops:

Afbeelding

Neem dan ook tips aan van bunkerbouwers : Chef :

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes vanaf de zandplaat die Texel heet.....

: Blink :

BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 09:28 
Wat is nu het probleem dan???

Die bunker kost me zo helemaal niks, kan alles maken op mijn werk. Bovendien is ie helemaal niet zwaar. Degene die hem gezien hebben in Assendelft kunnen denk ik ook wel bevestigen dat ie gewoon goed gelukt is. Een ander kopieren kan iedereen, ik heb dit ding helemaal uit mijn kop gemaakt. Het hoeft allemaal niet waarheidsgetrouw van mij, zo lang ik er maar blij mee ben.

Bovendien is dit wel garantieplaat multiplex, dus tegen lichte regen kan ie ook nog eens.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 12:08 
Hallo Leroy,

Ik ben het met je eens dat hij er goed uitziet.
Ik was even in Assendelft en hij is zeker de moeite waard.
Of iets nu natuurgetrouw of een eigen visie op iets is, dat is aan de persoon zelf.
Bovendien is de materiaal keuze ook aan jezelf.

Ik vind het mooi om te zien dat iemand met makkelijk voorhanden zijnde materialen zijn ideeen de vrije loop laat.
Meestal komen daar ontwerpen uit die zeker de moeite waard zijn.

Ook kan ik mensen begrijpen die alles natuurgetrouw willen maken op elk detail.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 13:33 
arjan,
misschien wil je je post nog nader onderbouwen dan enkel die losse kreten die je gepost hebt zodat we (tenminste ik) je punt misschien genuanceerder beter kunnen plaatsen. Zoals het er nu staat doe je naar mijn mening het werk van Leroy ernstig tekort.

Bovendien vind ik dat Leroy een mooie bunker heeft gemaakt welke een aanwinst is binnen BTN. Leroy is een lid die regelmatig aanwezig is dus we kunnen er ook vaak van genieten. Bovendien is het zijn bunker. Als het te zwaar is, niet tegen regen kan of anderszins dan weet hij dat en is dat zijn keuze. Ik vind het in ieder geval geslaagd. Bedenk ook dat wanneer er een "standaard" of "norm" zal gelden er veel dio's de prullebak in kunnen omdat ze er mogelijk niet aan voldoen. Dan wordt het een kale battlefield en dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me.

Iedereen probeert vanuit zijn eigen passie iets moois te maken en denk dat we deze initiatieven altijd moeten steunen en alleen al een compliment waard is.

Hoop dat je nog zult reageren om je standpunt wat beter te laten uitkomen.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 14:09 

Ziet er goed uit, neem je hem morgen mee naar Zetten? Is idd een aanwinst voor het battlefield. Trouwens leuk dat zittende figuurtje met zijn hond.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 18:56 
Thanks voor de reacties : Thumbup : Ben morgen niet in Zetten aanwezig, heb al kaarten voor de voetbal.

BerichtGeplaatst: 14 nov 2010, 12:25 
Gebruikers-avatar

Ik sluit me aan bij de reactie van Martijn over de opmerking van Arjan. Ik ben zeer onder de indruk van de bunker zoals ie gemaakt is door Leroy. Duurzame materialen gebruikt zodat de bunker ook bij wat slechter weer gewoon kan blijven staan. Verder is de detaillering fantastisch, zowel de inrichting als de 'rotspartij'.

Het is een welkome aanvulling op het slagveld en ik hoop dat ik hem vaak zal zien. Verder vind ik dat iedereen die iets bouwt gewaardeerd moet worden om wat hij bouwt en positieve kritiek en tips zijn altijd welkom.

Leroy, jij hebt inderdaad een bunker gebouwd naar eigen inzicht en ik vind het een zeer geslaagd project! Helemaal TOP!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 nov 2010, 12:53 
Ik heb het er afgelopen meeting te Assendelft met Leroy over gehad om de rots party eventueel na te gaan maken.
Teneerste omdat het eigenlijk erg duur is, en tja het zit er erg mooi uit vooral bij bunkers en dergelijke.
Dus bij deze misschien een optie om van een stuk bestaand rotsparty een rubber mal van te gieten, alleen dan nog ff bekijken waar het product zelf van te gieten van resin of eventueel iets anders.
Dat is iets dat moeten we nog ff bekijken, maar lijkt me wel iets wat mogelijk zou moeten zijn

BerichtGeplaatst: 14 nov 2010, 13:09 
Ik heb daar nog wel een aantal stukken voor beschikbaar, dus als iemand het kan gieten, lijkt het me zeker een optie idd. Wil dan zelf ook nog wel een aantal stukken hebben aangezien het niet bij deze bunker gaat blijven.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur