Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 28 maart 2024, 09:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 10:04 
Offline
BTN Erelid

Geregistreerd: 12 maart 2004, 05:04
Berichten: 934
Woonplaats: Den Haag
Dames en heren ook,

De War and Peaceshow 2012 was een beetje een teleurstelling voor mij, want er was niets nieuws te zien op Duits gebied! Alleen de bekende Panzer IV en Panther, en de nagebouwde Stug's en Panzer III's.
Wat wel opviel was dat er best wel veel VW Kevers te zien waren.
Maar toch heb ik mij prima vermaakt, want er valt altijd wel wat te beleven. Nieuw was een nagebouwd dorpje in de arena waar de re-enactment battles werden uitgevochten, en een replica van een WW1 tank. Ook de tank van Spielbergs film Warhorse zou te zien, maar was er dus niet!
En wat volgens de organisatie uniek was, was de demo's van een RAF Gnat, en een Spitfire, aangezien het luchtruim boven Kent en omgeving gesloten was in verband met de komende Olympische Spelen.
Het terrein zelf was grotendeels voorzien van een flinke modderlaag, want de voorgaande dagen had het flink geregend. En de voorspellingen waren dat er Donderdag en Vrijdag nog meer ergen zou vallen, wat gelukkig beperkt bleef tot enkele druppels. De Zaterdag zou prachtig weer worden, maar ook toen was het bewolkt maar bleef het droog.
Een ander leuk punt was een uitleg van een eigenaar van een Austin K2 Ambulance! Ik vroeg aan hem of het goed was dat Gideon en ik er even omheen liepen! Een uur en 3 fotoboeken verder konden we weer doorlopen! Hopelijk wil Gideon een foto plaatsen van deze ambulance.
En we liepen de cast van Allo Allo tegen het lijf! Onwijs vriendelijke mensen!
Nu de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 16:04 
U Vraagt wij draaien:
Afbeelding

Hieronder nog wat foto's. Aangezien ik niet echt van het duitse spul ben had ik het prima naar me zin met de voertuigen. Veel en mooi Engels spul en veel jeeps : WohoW : . Met het weer hadden we inderdaad heel veel geluk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een aanhanger, een stuk geschut en volledige bemanning dwars door de zware bubber heen, Ondanks haar leeftijd staat de Jeep nog steeds haar mannetje!

Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling