Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 00:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 jan 2011, 17:19 
Sjo de 1e van het jaar zit er weer op, was wederom weer gezellig. Veel kunnen rijden en uiteraard weer veel ouwehoeren :P Heb maar een paar foto's gemaakt van de keer, maar heb zat mensen zien klikken dus er zullen er vast meer volgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb nog wel een puntje van kritiek eigenlijk. Voor de 2e battle begon, viel het ons Allies op dat er aan de duits kant van het dorp flink geschoven werd met huizen. Nu is dat niet zo erg, maar het is wel erg jammer dat het zo werd neer gezet zodat het erg gunstig uitkwam voor de duitsers. Nu geef ik hier mijn persoonlijke mening over, dus straf me er niet op af maar zeg gewoon wat je er zelf van vind.

Ik ben er eigenlijk voorstander van om gewoon te zeggen dat als het dorp eenmaal staat, het gewoon zo blijft staan, zeker tijdens battles. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om het allemaal zo te gaan schuiven zodat je een perfecte vuur positie hebt, maar ik vind het zelf niet zo heel eerlijk. Als je het dorp gisteren bekeek, stond nagenoeg alle ''hoogbouw'' aan de Duitse kant, waardoor ze toch al erg moelijk te raken waren. Als je dan ook nog eens gaat schuiven word het wel heel makkelijk. Bijna alle huisjes aan de Allied kant waren zo laag dat bijna alle tanks er met hun BU bovenuit staken.

Misschien is het in het vervolg beter om dat van tevoren goed te verdelen, en het dan ook gewoon te laten staan.

Mocht echter de pret niet drukken, heb het weer naar mijn zin gehad, en ben er de 13e weer bij met de knutseldag.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 10 jan 2011, 18:25 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Leroy de Looff schreef:
Heb nog wel een puntje van kritiek eigenlijk. Voor de 2e battle begon, viel het ons Allies op dat er aan de duits kant van het dorp flink geschoven werd met huizen. Nu is dat niet zo erg, maar het is wel erg jammer dat het zo werd neer gezet zodat het erg gunstig uitkwam voor de duitsers. Nu geef ik hier mijn persoonlijke mening over, dus straf me er niet op af maar zeg gewoon wat je er zelf van vind.

Ik ben er eigenlijk voorstander van om gewoon te zeggen dat als het dorp eenmaal staat, het gewoon zo blijft staan, zeker tijdens battles. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om het allemaal zo te gaan schuiven zodat je een perfecte vuur positie hebt, maar ik vind het zelf niet zo heel eerlijk. Als je het dorp gisteren bekeek, stond nagenoeg alle ''hoogbouw'' aan de Duitse kant, waardoor ze toch al erg moelijk te raken waren. Als je dan ook nog eens gaat schuiven word het wel heel makkelijk. Bijna alle huisjes aan de Allied kant waren zo laag dat bijna alle tanks er met hun BU bovenuit staken.

Misschien is het in het vervolg beter om dat van tevoren goed te verdelen, en het dan ook gewoon te laten staan.


We nemen je advies mee en zullen er de volgende keer beter op letten. Alle adviezen en kritieken zijn welkom. Daar zijn we blij mee want dan kunnen we er de volgende keer rekening mee houden, zodat we maximaal plezier gaan beleven aan het 'battlen'!

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 jan 2011, 20:59 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 jan 2005, 21:25
Berichten: 1349
Woonplaats: Gemert
Allo,

De eerste meeting van het nieuwjaar is weer een feit.
Hier volgen de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het dan.

_________________
Greetz,
Randy

Bezig met King Tiger --> Porsche


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling