Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 10:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 jan 2010, 21:37 
Als er in Goes gereden gaat worden ben ik als het even kan zeker van de partij!! Even de familie lief aankijken voor een slaapplaats, en dan kom ik vanuit Middelburg met tanks die kant op.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2010, 11:26 
Leroy de Looff schreef:
...en dan kom ik vanuit Middelburg met tanks die kant op.


Tja, de laatste keer dat dát gebeurde was volgens mij eind 1944, en toen waren het de Geallieerden... : Chessygrin :

Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch? : Thumbup :

Jan


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 16 jan 2010, 20:26 
klinkt gezellig!!! hoor ik daar BBQ? : Chessygrin :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 16 jan 2010, 22:35 
Nee Jaap, BBQ heb jij niet gehoord. Die blijft mooi thuis, ik denk namelijk dat we anders problemen krijgen met de brandbeveiligingssystemen (rookmelders, sprinklers) van de Zeelandhallen, zeker als vriend Zolly weer van die vette Hongaarse worsten gaat staan braden. Je gaat in het beursrestaurant maar fijn een broodje kroket kopen of zo... : Chef :

Jan : Builder :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 jan 2010, 22:26 
uhm Jaap we mogen niet meer roken in de zeelandhallen en jij wilt daar gaan BBQen? denk niet dat dat erin gaat bij de organisatie....

enne de mac zit achterom :evil: .....ff voor ruim 100€ mac bij elkaar leggen, hoeft er maar 1 iemand tijdelijk weg, ff door de mc drive. en ja ik offer me zelf wel op om erom te gaan dan : Cowboy :

maar kom je ook nog eens een keer op een zondag beetje kijken/klussen/battlen enzo. of is het te koud voor de diva's : Chessygrin :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 24 maart 2010, 20:24 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
zo zondag de leopard uitproberen hoop dat er nog meer komen kan het nog gezellig worden

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 apr 2010, 10:09 
jajaja, een nieuw battle seizoen is geopend, haha. is er nog animo om een keer langs te komen?????


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 01 apr 2010, 13:38 
het lijkt mij erg leuk om eens bij jullie te komen rijden met mijn tanks.
Zijn er ondertussen al flinke wijzigingen tov de laatste foto's?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 apr 2010, 18:07 
hey martin, echte grote veranderingen niet, maar wat maakt dat uit? wij rijden er al tijdje rond zo en het verveelt nog steeds niet. het industrie gebiedje moest eens wat aan gedaan gaan worden, maar ja, ook stik druk met andere takken van de hobby.

ik zou zeggen kom eens langs, maar stuur wel ff iemand van ons een PMmetje dan rekenen we op je :) het wil wel eens voorkomen dat we wat vroeger stoppen. maar dan horen we je wel!!!

groeten patrick


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 apr 2010, 19:01 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
de aanpasingen zijn nog in de maak en het moet iets beter van tamperatuur worden

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 mei 2010, 15:58 
Afbeelding
nieuwe aanwinst.
hout zagerij.
is nog niet af ,komt nog een waterrad aan.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 24 mei 2010, 21:06 
Pom is weer aardig aan het knutselen geweest... :clap: :clap: Zodra de houtzagerij in bedrijf is, kan Leo dan zijn decoupeerzaag thuis laten?

Jan (die het werk aan zijn Easy Eight weer hervat heeft) : Builder :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 mei 2010, 20:44 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
als de zagerij wat plangken zaagt kan ik weer verder met bouwen

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2010, 19:16 
hallo mannen van de zz group

ben vandaag bij jullie wezen kijken ik moet zegen is echt top om te zien wat jullie daar hebben gemaakt met zijn allen
ik kan iedereen aan bevelen om daar ook eens een kijkje te gaan neemen is echt de moeite waard

mvg Leen


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 jun 2010, 19:32 
De lege gasfles is eindelijk vervangen door een volle, dus de BBQ kan weer vlees schroeien. En dat was te merken vanmiddag, want het was aardig druk in de schuur. : Chef :

Vriend Zoltán had zijn inmiddels afgewerkte Jagdpanther voor de eerste keer bij, teneinde de electronica en de zender op elkaar af te laten stemmen. Door het toch wel aparte en opvallende camouflage-patroon heeft deze tank al meteen de bijnaam "Pac Man Panther" gekregen. Nu nog zien of de BU straks "game over" roept wanneer hij geraakt wordt...

Afbeelding

Afbeelding

Jan (die sinds gisteren zijn nieuwste aanwinst in huis heeft: een rijdende bunker (Tamiya KV-2)). : Yahooo :


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling