Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 17:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 dec 2009, 21:20 
las dat jullie ook in de zeelandhallen zijn?

hebben jullie dan ook een battlefield?

Wij DE MODELTRUCKERS staan er dit jaar ook weer en bij ons zijn er ook een paar leden met tanks zouden wij een keertje mee kunnen battle'n

mvg rogier


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2009, 21:25 
Offline

Geregistreerd: 23 mei 2009, 12:55
Berichten: 66
Woonplaats: Delden
rogier schreef:
las dat jullie ook in de zeelandhallen zijn?

hebben jullie dan ook een battlefield?

Wij DE MODELTRUCKERS staan er dit jaar ook weer en bij ons zijn er ook een paar leden met tanks zouden wij een keertje mee kunnen battle'n

mvg rogier


Je moet hier je voordelige naam gebruiken (voor + achternaam).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2009, 22:21 
in de zeelandhallen zijn wij van plan om van alles te showen, zo wel het statische (merendeel zal 1:24/1:35/1:72) als RC (tanks, scale off road, trucks, race, vintage). het battle field zelf is niet zo mobiel gebleven als we hadden gehoopt, ik zal over leggen om eventueel wat gebouwen mee te nemen. wij zijn ook niet het groepje dat die battle zone vooraan organiseert.

Jan Dekker schreef:
Deze vraag hadden we al verwacht. Bijeenkomst hoort zeker tot de mogelijkheden, denk aan voorjaar of zomer 2010. Voorlopig wordt er nog hard gewerkt, waarna er een klein uurtje gebatteled wordt. Wij moeten onderling nog eens goed overleggen, maar persoonlijk denk ik dat we maar een beperkt aantal mensen kunnen laten komen. Het battlefield is wel redelijk groot, maar de overige faciliteiten zijn erg beperkt, en we hebben daar niet zo heel erg veel ruimte. We komen er nog op terug.

Jan : Builder :


mijn mening over het 'mogen wij komen battlen': Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, en mischien komen er doordat er eens andere ogen naar kijken weer verbeteringen en andere ideeën waar we wat mee kunnen doen. maar je moet op het moment niet vies zijn om ook een beetje mee te willen helpen, wij doen iedere zondag namelijk nog steeds gestaag alles beetje bij beetje aankleden, en hulp daarin is altijd welkom. maar ik mag aannemen dat dat geen probleem op mag leveren. enne er is ruimte zat jan, we hebben die zit hoek rond de BBQ ook nog! en hoe meer tanks hoe groter de chaos, mooi toch:D
en heb het er ook ff met aad over gehad en die deelt mijn mening ook :D

stuur maar een pbtje dan krijgen jullie er 1 terug met de adres gegevens, want dat willen we niet overal rondstrooien.

groeten uit t minder zonnige zeeland

patrick


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 dec 2009, 23:23 
Modelbouwshow 2010, Zeelandhallen Goes op 20 en 21 februari a.s. Wij staan onder de naam "Modelbouw Collectief Zierikzee", stand nummer N703, dat is midden in de "nieuwe" Noordzeehal. Inderdaad geen battlefield, maar zoals al gezegd vooral statische modelbouw in de schalen 1:87 t/m 1:16, en een aantal RC modellen van voornamelijk Tamiya, waaronder een paar tanks, die we als blikvanger op de showtafels zetten.

Patrick, we hebben "slechts" 14 meter tafel. Dat lijkt veel, maar met 20 jaar modelshowervaring weet ik dat dat heel erg snel (te) vol staat, zeker wanneer je deze ruimte met 12 mensen moet delen, en er een aantal grote RC modellen achterop de tafels staan. Gebouwen meenemen lijkt me niet echt een optie, een laptop met een fotopresentatie vreet iets minder ruimte...

Jan (die dus nog tot 19 februari 2010 de tijd heeft om zijn M4 "hovercraft" af te bouwen : Builder : )


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2009, 18:00 
jan, dat hoeft toch niet op de tafel te staan. we zouden dat bijvoorbeeld uit kunnen lenen aan de tank groep met dat stukje battlefield, maar nu ik dit typ vind ik het al een slecht idee eigenlijk.

tsja we moesten maar kijken wat we meenemen, iig van alles wat toch

massol


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 14 dec 2009, 10:19 
Afgelopen zondag moest ik even in Heinenoord zijn...dus ikke met Mr. T op weg ....schrik !!!!! ....... rij ik plots over de Zeeland brug i.p.v. de Haringvlietbrug :roll: (die navigatie systemen van tegenwoordig : Andry : :( ) Maar ach is kijken waar ie me uiteindelijk naartoe bracht (moest ergens uitkomen natuurlijk, ook aan die brug zit tenslotte 'n andere kant : Chessygrin : ).

Bestemming bereikt hoor ik plots......(Heinenoord, m'n zus ?)... uuuh nee 'n schuur in de polder onder de rook van Zierikzee...vreemd ?.. kan dat nou ???.

Echter toch voor de gein maar is even binnen kijken en tatááá.
Afbeelding
Afbeelding
De speeltuin (schuur) van Battle Group Zierikzee, hmm dit is wel héél verdacht (zou Tommy aan de navigatie hebben gezeten... of toch ik : Chessygrin : )

Direct maar even kennis gemaakt met de heren van BGZZ en hun "tuintje" bewonderd, nou jongens geloof me, hier kun je jezelf aardig vermaken : WohoW : , echt leuk gemaakt, leuke effecten etc, bunkers met lichteffecten, rook alsmede battle geluiden uit speakers die niet eens in m'n auto zouden passen :lol: etc, petje af.

Of we niet even het battlefield wilde oplopen om alles even te bekijken... uuuh bekijken ????, nou uuuh...RIJDEN !!! : PirateCap : : Chessygrin : (laten er nu toch héél toevallig tankjes in de auto staan : Chessygrin : ).
Dus die vlug even gepakt en 'n kort rondje gereden (we moesten immers nog ergens op bezoek :( ).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sorry niet alle foto's echt gelukt..... (Tommy heeft de cursus bij Randy nog niet afgemaakt :mrgreen: )

Maar Patrick (BGZZ) bedankt voor de uitnodiging : Thumbup : het was zeker de moeite waard (al was 'n héél kort bezoekje, sorry) een leuke ervaring en ja, ja.... komen vast en zeker nog is langs : Thumbup : (met 'n auto vol Rucphense heide klanten : Chessygrin : )


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 14 dec 2009, 17:29 
we zien er naar uit :D, kunnen er een beetje grotere battle's gehouden worden, de plek is er :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 dec 2009, 13:26 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 jan 2005, 21:25
Berichten: 1349
Woonplaats: Gemert
Citaat:
Sorry niet alle foto's echt gelukt..... (Tommy heeft de cursus bij Randy nog niet afgemaakt :mrgreen: )


Klopt hij is er nog mee bezig maar er gaat erg veel tijd in zitten. :D
Het is inderdaad een mooi slagveld.
Toch een keer een battle gaan houden.

_________________
Greetz,
Randy

Bezig met King Tiger --> Porsche


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 dec 2009, 21:58 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
zondag weer lekker rijden heb zin om weer wat te knutselenhoop dat er nog wat mensen tijd hebben

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 dec 2009, 13:04 
voor jouw is het afkicken he leo : Bash : , maar zondag zijn we er weer, ff lekker weg van 2 lange dagen thuis zitten : Thumbup :

dus komt dat zien, komt dat zien!!!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 27 dec 2009, 20:26 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
he he eindeluk weer wat gereden well weer peg met die rotte traks vind de kunstof tamiya traks van de king tiger maar niks breken telkens

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 27 dec 2009, 21:06 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 sep 2007, 16:23
Berichten: 260
Woonplaats: Amsterdam
Dit ziet er veelbelovend uit......
prachtige oplossing voor een locatie als deze : WohoW :

leuk ook dat er ondertussen hier en daar wat battlefields in oprichting zijn, geeft weer de broodnodige variatie welke het leuk en spannend houd. :D

veel sucses met de gehele afbouw van dit project!

_________________
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''


1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 dec 2009, 13:37 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 jan 2005, 11:41
Berichten: 2216
Woonplaats: Gemert
Dag Leo,
meestal breken de tracks als je wat te wild draait of/of stuurt met je tank.
Houd er rekening mee dat je feitelijk een 60tons machine aan het besturen bent, als je je rijgedrag daaraan aanpast vallen de track breuken best wel mee.
Rustig rijden, rustig draaien (nooit in 1 keer proberen te keren).

Metalen tracks lijken beter maar dan loop je weer het risico dat je gearboxen stuk gaan.

Groet,
Jan

_________________
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 jan 2010, 18:13 
Mijne heren ,

Natuurlijk kan er in overleg met ons , in Goes en stukje gereden worden, no problem 8)
Maar tanks uit lenen , daar moet je dus niet aan beginnen ( zoals geschreven in enkele posts terug ) kun je er ook geen spijt van krijgen :wink:

Greetz Jan forumbeheerder RCAGH m www.rcagh.nl


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 08 jan 2010, 20:20 
Jan,

Dankjewel voor je aanbod, ik denk dat we daar best wel gebruik van willen maken. : Thumbup :

Met het uitlenen bedoelden we niet de tanks, maar de gebouwen die op ons battlefield staan. Bij nader inzien is het niet zo handig om die uit te bouwen, en mee te sjouwen naar de Zeelandhallen.

We gaan elkaar zeker zien in Goes!

Jan :wave:


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling