Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 maart 2024, 14:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 19:50 
Zeg toch ook niet dat ik het het niet waard vind om zo ver te rijden??? Trek ff je tenen een stukje in : Thumbup :

Geef alleen aan dat ik het voorstel van Wilco verder wel snap, en verder ben ik er klaar mee.

Ik ben iig wel een keer te vinden in Zierikzee, zeker aangezien ik de gelegenheid heb om te pitten bij familie de dag van tevoren :D Zoals Rene ook zegt, is het wel handig als het tussen de BTN meets door word gepland, maar dat zal wel goedkomen aangezien we een rustige tijd ingaan nu.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 20:04 
beetje miscommunicatie :lol: niks ergs aan de hand. Zetten/schaarsbergen blijf ik gewoon naar komen en dit is gewoon een zeer leuke meeting ter afwisseling. Net als rucphen, asseldelft, hobma, ijmuiden e.d.
En veel leden rijden best een heel eind, dus dat hebben we veelal gemeen met elkaar naast de tanks :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 20:04 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 aug 2009, 17:52
Berichten: 70
Woonplaats: Zierikzee
Rene Pranger schreef:
...Al heb je wel gelijk dat je niet te willekeur datums moet gaan kiezen waarop andere meetings geplannend staan...


Daar heb je helemaal gelijk in Rene, en ik heb dus vooraf even in de agenda van BTN gekeken of er bij jullie iets gepland stond. Dat bleek alleen op de eerste zondag van oktober te zijn, vandaar ons voorstel voor een meeting op de 16e of 23e oktober (zie: viewtopic.php?f=17&t=6000). Maar een ieder die een keer vrijblijvend wil komen rijden op een willekeurige zondagmiddag (omdat je bijvoorbeeld een weekje vakantie viert in Zeeland of zo), kan via PB contact opnemen om wat af te spreken.

Een winterbattle behoort natuurlijk ook nog tot de mogelijkheden, tenslotte zitten we binnen, al kan het in de schuur ook knap koud zijn... : Kid :

Jan : Welcome :

_________________
Why don't you knock it off with them negative waves?
It's a mother beautiful bridge, and it's gonna be there!


A Purple Heart just proves that you were smart enough to think of a plan, stupid enough to try it, and lucky enough to survive...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 21:47 
Jongens niet te geloven .........schrijf je is 'n dagje Zierikzee i.p.v. Zetten bijvoorbeeld, misschien best 'n een leuke afwisseling voor de BTN'rs .........en ja feest.

Luitjes, is het nu zo moeilijk dat hiermee niet meer (of minder) wordt bedoelt dat .....
let op nu komt ie !!! STEL dat 'n eventuele dag toevallig tergelijkertijd met 'n keertje Zetten uit zou komen, we misschien eventueel 'n keertje 'n dagje Zetten "misschien" is zouden "kunnen" inruilen voor 'n dagje Zierikzee.
Zierikzee is gewoon 'n stik leuke locatie en leuk dat men BTN heeft gevraagd om 's keertje langs te komen is leuk toch, (en nogmaals stel en eventueel) we daar toevallig welkom zouden zijn op een Zetten dag, we misschien dan bijvoorbeeld ipv Zetten is 'n keertje Zierikzee zouden kunnen aandoen (puur als is keertje "iets" anders)
Is dus zelfs maar 'n veronderstelling en daar gaan we weer met de reacties :( .

En Richard we hebben allemaal het probleem van de afstanden, ook wij zitten in 'n uithoek.
Soms denk ik ook wel is van 't is van de zotte om telkens zo'n eind te gaan rijden (los van reistijd/benzine enz) terwijl we hier 'n hele heide op 10min afstand hebben, maar je bent lid van 'n club, hebt 'n hobby en is gezellig met andere uithoekers is wat kunnen bijkletsen is ook wat waard, dus alé vandaar hobbelen we regelmatig door den lande met onze tankjes.
Maar het is ook niet voor niets dat we hier Rucphen houden, dan kunnen we tenminste ook als meeting is dichtbij huis blijven : Chessygrin :

Citaat:
Trouwens op Assen na is in het Noorden ook weinig te beleven hoor

Nah kom gezellig keertje naar Rucphen zou ik zeggen (plannen we dat los van Zetten en Zierikzee : Chessygrin : geintjé Richard :lol: : Nar : )

@ Ad
E.e.a. over deze discussies maar opschonen joh, anders ook maar zonde van deze topic van onze Zierikzeese gastheren.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 jul 2011, 08:44 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 aug 2009, 17:52
Berichten: 70
Woonplaats: Zierikzee
Dankzij Aad's US halftrack en Patrick's speciale digitale camera, hebben we nu een klein ( :D ) filmpje van een "Rondje Bettewaarde": http://img36.imageshack.us/img36/5346/55pv.mp4. De muziek is de titelsong van Kelly's Heroes...

Jan :clap:

_________________
Why don't you knock it off with them negative waves?
It's a mother beautiful bridge, and it's gonna be there!


A Purple Heart just proves that you were smart enough to think of a plan, stupid enough to try it, and lucky enough to survive...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 sep 2011, 16:36 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 apr 2010, 20:55
Berichten: 270
Woonplaats: Ninove - Outer - Belgie
is er op 23 oktober een rc tankdag in jullie battlefield in zierikszee.
Luc vande Voorde en ik zouden er naartoe komen, luc met zn HL's en ik met mn tamiya's

je mag gerust antwoorden op mn email

groetjes

karel

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 sep 2011, 08:13 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 aug 2009, 17:52
Berichten: 70
Woonplaats: Zierikzee
Karel Kestens schreef:
is er op 23 oktober een rc tankdag in jullie battlefield in zierikszee.
Luc vande Voorde en ik zouden er naartoe komen, luc met zn HL's en ik met mn tamiya's

je mag gerust antwoorden op mn email

groetjes

karel


Dag Karel,

De bijeenkomst is op 16 oktober a.s., het topic om jezelf aan te melden vind je hier: viewtopic.php?f=17&t=6000

Luc toonde wel min of meer interesse, maar ik heb van hem niets vernomen. Uiteraard zijn jullie welkom, ik hoor het wel.

Jan

_________________
Why don't you knock it off with them negative waves?
It's a mother beautiful bridge, and it's gonna be there!


A Purple Heart just proves that you were smart enough to think of a plan, stupid enough to try it, and lucky enough to survive...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling