Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 14 mei 2024, 00:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 17:37 
Patrick,

Inmiddels al (te)lang geleden al is bij jullie langsgeweest en jullie hebben er echt 'n leuke baan van gemaakt.
Misschien 'n idéé om v/d herfst of winter met BTN is langs te komen ??
Lekker binnen kunnen rijden is in de winter niet verkeerd natuurlijk : Chessygrin :
'n dagje Zierikzee i.p.v. Zetten bijvoorbeeld, misschien best 'n een leuke afwisseling voor de BTN'rs.

Ik denk als jullie 'n keertje 'n datum prikken er zeker animo voor is


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 17:42 
Btn afdeling zuid-west nl heeft zeker interesse denk ik. Plannen maar zeg ik :wink: :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 17:47 
De Ossekopfdivisie Martijn :lol: ooh inderdaad die willen vast en zeker.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 18:14 
Der Ossekopf divisie ist einsatzbereit :D Ik ben ook wel van de partij, blijf ik vantevoren wel in Middelburg bij familie pitten.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 18:31 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
de baan is van de winter een paar meter langer geworden en geheel op de schop gegaan je kan nu ook gemakkelijk rond lopen .
er zit nu ook een achterwand in is in de winter ook prettiger is er veel minder trek in de schuur.
we zijn ook bezig om alles een verfje te geven .
maar snel een keer een datum prikken voor een daagje tank plezier

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 18:47 
Ook ik, een van de panzercommandanten van de 0165th WB panzerdivision 'Ossekopf divisie' zal er dan ook bij zijn!

Lijkt mij ook keer gaaf om hier mijn tank (als deze dan weer rijd) uit te laten!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 19:30 
nah klein schouderduwtje onder de post en de reacties komen al : Thumbup :

We horen het graag Leo : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 20:51 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
hoop dat er meerdere willen Koomen .
kunnen ze ook van ons stukje huisleid genieten.
vind het wel leuk dat onze creativiteit gewaardeerd word

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 25 jun 2011, 22:57 
dat komt zeker goed Leo gezien de reacties. Als jullie willen kunnen we ook wat dio spul meenemen voor de battle.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 jun 2011, 19:59 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
martijn wat dio is altijd goed we hebben best nog wel wat ruimte over.
we moeten zelf ook nog wat aan huisjes en gebouwen gaan beginnen om te bouwen .
vandaag de lichtcomputer verder aangesloten schitterende effecten met het geluid van ontploffingen en machinegeweren en andere battlesounds [ dus veel herrie in de tent zeer gaaf ] .
vooral samen met de tanks leef je even in een andere wereld super : : WohoW :

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 17:11 
Geachte belangstellenden: twee mogelijke data voor een "open huis" in oktober zijn gepland. Zie viewtopic.php?f=17&t=6000.

Gaarne in het betreffende topic reageren en aanmelden.

Jan : Builder :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 17:18 
Wilco Bouwhuis schreef:
Patrick,

Inmiddels al (te)lang geleden al is bij jullie langsgeweest en jullie hebben er echt 'n leuke baan van gemaakt.
Misschien 'n idéé om v/d herfst of winter met BTN is langs te komen ??
Lekker binnen kunnen rijden is in de winter niet verkeerd natuurlijk : Chessygrin :
'n dagje Zierikzee i.p.v. Zetten bijvoorbeeld, misschien best 'n een leuke afwisseling voor de BTN'rs.
Ik denk als jullie 'n keertje 'n datum prikken er zeker animo voor is



Hmmm Zetten laten vervallen : Hurted : we hebben ook leden in de rest van het land hoor Wilco waarvoor Zierikzee toch echt te ver is voor en dagje rijden
Tja we wonen niet allemaal in zuid Nederland natuurlijk : Chessygrin :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 18:47 
Niemand heeft het hier over het laten vallen van Zetten. Volgens mij bedoeld Wilco gewoon een keer ipv Zetten, niet helemaal varvangen.

En sorry dat ik het zeg, maar er is hier onderin toch echt bar weinig te beleven behalve slag om Rucphen, en dat is geeneens een BTN meeting. 1 uur tot 1,5 uur is vaste prik om eens een meeting bij te wonen, dus zo vreemd vind ik dat voorstel niet.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 19:20 
Leroy de Looff schreef:
Niemand heeft het hier over het laten vallen van Zetten. Volgens mij bedoeld Wilco gewoon een keer ipv Zetten, niet helemaal varvangen.

En sorry dat ik het zeg, maar er is hier onderin toch echt bar weinig te beleven behalve slag om Rucphen, en dat is geeneens een BTN meeting. 1 uur tot 1,5 uur is vaste prik om eens een meeting bij te wonen, dus zo vreemd vind ik dat voorstel niet.


: Frown : hmmm ja en dat zeg je tegen mij ?

Kijk eens naar mijn woonplaats en vervolgens hoe vaak ik op een meeting aanwezig ben en ja ik zit op Assen na voor elke meeting ongeveer 2 uur in de auto toch kijk ik altijd weer uit naar de volgende meeting om dat ik het een gezellige dag vind

Trouwens op Assen na is in het Noorden ook weinig te beleven hoor : Hurted :

Discussie bij deze gesloten

Groet Richard


Laatst bijgewerkt door Richard de Vries op 12 jul 2011, 19:36, in totaal 2 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 19:26 
Eerlijk gezegt heeft het bestuur hier niet echt iets over te zeggen als er een datum gekozen worden en merendeel van de leden zal naar ZZ gaan dan is de keuze ieder voor zich.
Al heb je wel gelijk dat je niet te willekeur datums moet gaan kiezen waarop andere meetings geplannend staan


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling