Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 20 apr 2024, 01:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 aug 2008, 16:55 
Offline
BTN Erelid

Geregistreerd: 12 maart 2004, 05:04
Berichten: 934
Woonplaats: Den Haag
Dames en heren,

Hierbij een heel klein fotoverslag van de Wecohe Meeting in Florstadt. Zoals al eerder vermeld was het een meeting op hele kleine schaal en daardoor waren er Zaterdag ruim 23 mensen aanwezig, waaronder Gideon, Arthur, Karen, Erik en ik! Zondag was het een stuk rustiger!

Eigenlijk begon ons weekend al op Vrijdag met een bezoekje aan de WTS in Koblenz, maar aangezien daar niet veel veranderd was zijn we al snel naar de boeken/hobbywinkel gelopen. Daar werden 2 1/16 britse Paratroopers bevrijdt. Daarna snel doorgereden naar het ons bekende hotel in Florstadt waar we in gechecked hebben. Daarna snel naar Heike en Uli voor bier en frisdrank. Rond een uur of 7 liepen we naar een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.

Zaterdag om 10.00 uur meldden we ons bij de Grillhutte, en hebben we geholpen het terrein een beetje in te richten.
Gelukkig was er al snel koffie. In de loop van de ochtend kwamen de andere deelnemers aan, waaronder vele oude bekenden.
Net zoals voorgaande jaren werdt er bijzonder weinig gereden, eigenlijk bijna helemaal niet. Er wordt lekker gebabbeld, geouwehoord en onzin uitgekraampt. Gelukkig staat er naast de Grillhutte een grote koelwagen met bier, fris, bratwursten en steaks. Er is dus voor alles gezorgt, inclusief een WC! Overdag werd er door de Nederlandse delegatie flink gebouwt en geverft aan onder andere een paardenwagen, Duitse en Britse mannetjes en een Jagdtiger.
s' Avonds rond een uur of 9 vertrokken we weer naar het hotel.

Zondags was het eigenlijk het zelfde, alleen waren er toen minder mensen. Gelukkig was het weer erg goed, het bier koud, de bratwursten en steaks goed geBBQed, kortom erg gezellig weer. 's Avonds rond een uur of 6 gingen we alles opruimen, daarna vertrokken we naar het huis van Heike en Uli om in de tuin nog wat na te praten. Uiteraad werden de nieuwste ontwikkelingen bekeken en besproken. Onder andere een mooie Wecohe versie van het onderstel van een Stug/panzer III! Helaas ben ik vergeten die op de foto te zetten. En eerder op de dag al het prototype bekeken van de Infra rood kijker zoals die op sommige Panthers schijnt gezeten te hebben. Dit hele kleine dingetje bestaat uit 148 onderdelen! Ook hier helaas geen foto's van gemaakt (Komt door de Radler :oops: )

Anyway, genoeg gelold, hier komen de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Het prototype van de Wecohe Sturmtiger!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het prototype van de Coelian Flak turret!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een Stug 3 van een van de Duitse deelnemers.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een Marcus Horn 1/15 Panther Ausf. A.

Afbeelding
Arthur en Uli in zijn werkplaats in de kelder.

Hopelijk hebben de anderen wat foto's van de meeting zel gemaakt!
GRRoet'n,
Rob


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 aug 2008, 19:53 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 jan 2005, 20:40
Berichten: 3773
Woonplaats: Wijchen
Het heeft even geduurd..... (best lastig als je thuis geen Internetverbinding hebt).
Maar hier mijn korte bijdrage.
Ik heb mijn foto toestel alleen de laatste namiddag even te voorschijn gehaald om een paar plaatjes te schieten.

Ulli & Heike die voor alles gezorgd hebben.
Afbeelding

Gideon die na twee dagen Florstadt helemaal was uitgeteld.
Afbeelding

Rob die dit weekeind voor het eerst (bijna) de akku had leeg gereden.
Afbeelding

En het WeCoHe wasbord om de vering te testen.
Afbeelding

_________________
Gr,
Tuur.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 aug 2008, 20:11 
Offline
BTN Erelid

Geregistreerd: 12 maart 2004, 05:04
Berichten: 934
Woonplaats: Den Haag
Voor alle duidelijkheid: ik heb mijn akku leeg gereden, wel met hulp van Bernd, Roland, Andreas en Uli!

GRRoet'n,
Rob


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 aug 2008, 20:14 
zo een primeurtje dus


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling