Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 22 mei 2024, 08:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 okt 2007, 19:46 
Beste Willem,

Ik heb mijn bericht wat aangepast. Excuses voor mijn onderzoekje naar de opmerkingen van Jens (ik wist niet dat de emoties zo snel en hoog zouden oplopen). Ook als gast en niet BTN-lid ben ik benieuwd wie deze Köti als eerste in zijn bezit zal hebben.

Misschien dat er nog meer mensen foto's van het model hebben of kunnen vinden. Vermeld dan wel de bron!!!

Groeten,

Marcel


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2007, 20:04 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 feb 2006, 20:30
Berichten: 965
Woonplaats: Roosendaal, N-Brabant
Het was niet met opzet, ik heb mijn vorige bericht ook maar meteen aangepast

_________________
Rick

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 okt 2007, 21:14 
Offline
BTN Erelid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 jun 2005, 05:56
Berichten: 931
Woonplaats: Amsterdam
Beste mensen, ik ben blij met jullie begrip. Ook Jens heeft het gelezen en is ook tevreden. En nu weer verder met de lol van de hobby en deze club. Trouwens deze discussie heeft ook opgeleverd dat Jens de foto's direct naar mij stuurt, zodat wij ze alsnog mogen gebruiken.

_________________
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: Foto's Köti
BerichtGeplaatst: 03 okt 2007, 21:54 
Hoi Willem,

Prachtig dat Jens zijn foto's nu wel ter beschikking stelt! Misschien kun je ze dan terugplaatsen? Mogelijk heeft hij nog meer beeldmateriaal dat openbaar gemaakt mag worden. Zo houden we een ieder te vriend.

Groetjes,

Marcel


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 08:10 
Offline
BTN Erelid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 jun 2005, 05:56
Berichten: 931
Woonplaats: Amsterdam
Hier dan als nog de officiële foto's gemaakt door Jens Schütte, die hij voor de importeur maakte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 08:19 
Offline
BTN Erelid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 jun 2005, 05:56
Berichten: 931
Woonplaats: Amsterdam
Hallo Jens, seht schön aus. Ich denke jemand hat immer etwas an zu merken aber seht schön aus. Aber.. wozu bleibt Matorro auf 9,6 Volts fahren, weiszt du dasz ?

Hallo Jens hij ziet er mooi uit. Ik denk dat er altijd wel iemand is die er wat op aan te merken heeft maar hij ziet er mooi uit. Maarr.. waarom blijft Matorro op 9,6 volt rijden, weet je dat?

_________________
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 08:40 
Hallo Mensen,

Bijgaand nog wat beeldmateriaal van de Köti! Gevonden op de website van Matorro (www.matorro.com). Ik neem aan dat Jens deze ook kent en geen problemen met de plaatsing van deze plaatjes heeft (hij heeft ze hopelijk niet gemaakt) Er wordt gesproken over "in the stores now" maar welke winkels dan?

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 08:45 
Offline
BTN Erelid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 jun 2005, 05:56
Berichten: 931
Woonplaats: Amsterdam
Hoi Marcel, ik denk dat de uitdrukking "Now in store" meer de betekenis heeft van "Nu leverbaar" dan dat ze al echt in de winkels liggen. Ik weet dat voor Nederland ze in ieder geval door Ton van Scale-Line geleverd gaan worden maar dat kan mogelijk nog even duren aangezien Ton niet helemaal tevreden was met de vetbult voorop de Köti, aan de onderzijde.

_________________
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: Vetbult?
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 08:48 
Hoi Willem,

Die vetbult, inderdaad nu zie ik het op de front opname van de foto van Jens....Hoe komt die daar?? Heeft dat te maken met de gearbox Matorro?

M.vr.gr.

Marcel


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 10:09 
Willem Reij schreef:
Hallo Jens, seht schön aus. Ich denke jemand hat immer etwas an zu merken aber seht schön aus. Aber.. wozu bleibt Matorro auf 9,6 Volts fahren, weiszt du dasz ?


Die Firma in China hat nur Zulieferer welche 9,6 Volt Elektronik haben. Daher bleibt Matorro trotz Meines Ratschlags auf 7,2 Volt zu wechseln bei 9,6 Volt.


Marcel Hoogeveen schreef:
Hoi Willem,

Die vetbult, inderdaad nu zie ik het op de front opname van de foto van Jens....Hoe komt die daar?? Heeft dat te maken met de gearbox Matorro?

M.vr.gr.

Marcel


Richtig wegen der Getriebe hat die Front eine Beule.

Gruß Jens


Omhoog
  
 
 Titel: Gearbox-buil
BerichtGeplaatst: 04 okt 2007, 22:34 
Ach, wat maakt het uit. Misschien is er een oplossing voor. Wie weet? In ieder geval is de prijsstelling zeer gunstig (circa € 150,00). Dat is wat anders dan de € 600 voor de Köti van de firma T. Ik neem aan dat de Köti's in Leipzig te bestellen/te koop zijn. Wie weet kan Jens ons meer vertellen???

M.vr.gr.

Marcel


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2007, 06:38 
Nach Meinem Wissenstand ist die Lieferung noch auf See. Es ist aber Möglich das in Leipzig KT verkauft werden. Das kann wenn alles gut geht klappen. Nur kann Ich das erst einen Tag vorher genau sagen. Sorry aber dafür habe Ich schon zuviel erlebt was im Containerhandel schief gehen kann( Flut zum Einlaufen in Hambug verpast, Der Zoll welcher eine Kontrolle des Containers macht, Maschienenschaden des Schiffs im Ärmelkanal , Verzögerungen beim entladen des Schiffs ,etc ).

Gruß Jens


Omhoog
  
 
 Titel: Matorro Köti
BerichtGeplaatst: 05 okt 2007, 09:16 
Inderdaad, we wachten het maar af! In ieder geval lijkt het alsof we voor de kerst de Köti bij de tankers thuis kunnen verwachten. Ik ben benieuwd wie bij BTN er als eerste mee gaat rijden. Zijn er BTN'ers die een exemplaar hebben besteld?

Trouwens, Jens, hoe ga je om met klanten die een Köti bij je hebben besteld en nog niet hebben betaald?(was ook een mogelijkheid bij Imperial) Worden die tanks ook uitgeleverd? Of gewoon bestellen bij Torro?

M.vr.gr.

Marcel


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2007, 11:13 
Wir von Imperial werden die bei Uns vorbestellten KT ausliefern. Wie in den Deutschen Foren angekündigt ist das die letzte Abwicklung von Uns im Bereich Fertig RC-Panzer aus China.

Ich bitte um Verständnis das Ich keine Empfehlung für einen anderen Händler ausprechen werde da Ich sonst böse Anrufe bekomme wenn Ich einen Händler vergessen sollte. Ich denke das Jeder einen Händler seines Vertrauens hat :wink: .

Gruß Jens


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 05 okt 2007, 12:16 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 sep 2007, 16:23
Berichten: 260
Woonplaats: Amsterdam
:shock: Ik weet het nog niet......sommigen onderdelen lijken mij niet reel....zoals de bevestiging van de MG34.Dat schroefje..... :( Verder een mooie tank....
Wil deze wel graag eens zien op de battlefields :wink:
nikos

_________________
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''


1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling