Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 22 mei 2024, 07:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 mei 2011, 20:44 
Ja, het was weer tijd voor de jaarlijkse Slag om Rucphen!
Na wat dreigende wolken, luchtalarm en overvliegende bommenwerpers werd het mooi, zonnig weer en kon er naar hartelust worden gestreden.
Er was een heus dorp met straatjes en een poort
Afbeelding
Afbeelding
De duitse verkenners zagen al snel dat de geallieerden Rucphen hadden gekozen voor hun volgende bevrijdingsactie
Afbeelding
Afbeelding
Tijd voor de troepen om in actie te komen
Afbeelding
Tijdens de slag werd gebruik gemaakt van rookgranaten (of was het een brandende tank?)
Afbeelding
Uiteindelijk werd ook mijn finse PzIV slachtoffer. "They took out our track, sir. We can't move!"
Afbeelding
Gelukkig geen blijvende schade.
Al mijn foto's staan hier.

Het was een geslaagde dag! : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 29 mei 2011, 20:59 
Toen we in alle vroegte ariveerde en naar de lucht keken dachten we: hmmm vrees dat het weer niets word...
Nou tegendeel bewees zich weer; het weer was namelijk geweldig!
Jammer dat er maar een kleine opkomst was vergeleken met vorrige jaren,
Maar desondanks een zeer geslaagde dag; heel gezellig, pracht dorp (vele leden gaan spijt krijgen van hun afwezigheid als ze de foto's zien :lol: ), weer veel publiek en uiteraard een lekkere en gezellige BBQ!
Hier de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ineens vonden de duitsers het een leuk idee om het vuur te openen tegen het publiek :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Helaas was de dag voor mij niet 100% perfect, rechter motor van mn panther is lettelijk en figuurlijk gaar... Echt wat een ($#%@) ding is die panther van mij toch... : Andry :
Word deze voorlopig uit dienst genomen bij de 666th pz division witvoet. Ga er nu ze er toch uit moeten MR motoren in pleuren, maar aangezien ik effe geen grote uitgaven wil doen (wil geld op sparen voor de vacantie in de ardennen om in Poteau weer iets leuks te kunnen kopen aan origineel 1 op 1 spul) staat deze voorlopig in zijn depot (zijn plank) wat een kreng is die panther... En toch houd ik van dat tankie :lol:

PS: @ Dick Bolderman: moest namens mijn pa nog bedanken van het terug halen van die wieldop die hij onderweg verloor.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 29 mei 2011, 21:14 
Was zeer geslaagd mensen : Thumbup : Gezellig lopen buurten met iedereen, leuk gebattled en een maagvullende afterparty bij huize Bouwhuis, nog erg bedankt daarvoor :wink:

Weer was geweldig, vreesde ook het ergste bij vertrek vanmorgen, maar stond uiteindelijk in mijn t-shirt in de volle zon met het zweet op mijn voorhoofd (die overigens verbrand is :lol: ). Eerste keer met de nieuwe video camera, heb al een beetje gekeken wat er tussen zit en kan jullie beloven dat het een mooi filmpje gaat worden. Heb zon 40 minuten materiaal. Morgen maak ik een begin van het filmpje.

Vond de opzet van het dorp ook leuk zo, we hadden een heuse hoofdstraat met netjes geplante bomen van de Action :D We hebben er met weinig man toch maar een mooi dorp van gemaakt.

Hier mijn foto's, zijn er maar een paar want heb meer gefilmd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eigen hoekje, heb toch al een klein privé legertje zo :D
Afbeelding

Tot de volgende : CoolGun :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 29 mei 2011, 22:38 
En o wat hadden we weer 'n heerlijk Rucphen weertje vandaag : Thumbup :

Zit er weer op voor 2011 jongens, jullie allemaal super bedankt voor 'n wederom geslaagde Slag om Rucphen.
En zonder de overige deelnemers te kort te willen doen met name de verre jongens, René, Mark en good old Theo (die ook nog de moeite nam om René op te halen alvorens af te reizen naar het wederom zon overgoten Rucphen).
Ondanks de (t.o.v. voorgaande jaren) vanuit BTN behoorlijk tegenvallende animo hebben we er evengoed een mooie dag van kunnen maken.
Naast behoorlijk wat publiciteit voor de club in de diverse media, hebben over de gehele dag gezien toch wederom 't nodige publiek kennis kunnen laten maken met onze hobby.
Qua opzet (battle demo's ect) is mede door de beperkte aantal deelnemers niet uit de verf kunnen komen, al hebben de toeschouwers zich evengoed super vermaakt en hebben we lekker wat kunnen rijden en onder een heerlijk zonnetje leuk kunnen buurten : Thumbup :
Ook de opzet van het dorpje was leuk en hebben we er een leuke hoofdstraat bij gekregen :lol: .

Heb dit jaar het filmen overgelaten aan Leroy : Thumbup : en geloof me ..... 't wordt me er eentje, Slag om Rucphen 2011 the movie :lol: : Thumbup : .
Afbeelding
Afbeelding
Dit paste maar net :lol: .
Afbeelding
Afbeelding
Let op de fotograaf in het rechter bovenraam :lol:
Afbeelding
'n favoriete foto object....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
't begon te roken..... (in het filmpje van Leroy meer, ..... iets meer :lol:)
Afbeelding
Kleine B en neef B :lol:
Afbeelding
Afbeelding
En de afsluitende BBQ ....
Afbeelding

Al met al een drukke, maar wederom gezellige dag.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 11:53 
Wilco allereerst bedankt voor het organiseren van dit evenement!
Leuke lokatie, zeer goede ondergrond en recreatief publiek maakt het elke keer weer een feest in Rucphen. Persoonlijk vind ik het een van de beste, zo niet beste, lokatie waar ik ooit gereden heb.
Ondanks dat er nog geen melding van gemaakt is hoop ik op een herhaling ergens in augustus :lol:

Het was weer erg gezellig!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 14:02 
Citaat:
Ondanks dat er nog geen melding van gemaakt is hoop ik op een herhaling ergens in augustus


Zou eerder oktober ofzo kiezen. Dan is het volgens mij minder druk en zullen mensen het minder snel overslaan ivb te veel meetings bij elkaar.
Maar een herhaling zou wel echt fantastisch zijn! Zeker als wat er nu was gekomen + nogmeer leden zodat we op dat veldje beetje daarachter ook een klein dorpje kunnen maken.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 16:53 
Oktober heb je 90% kans op neerslag. :(
En anders gewoon een kwestie van kiezen mocht het met een ander evenement samenvallen. : Chessygrin :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 17:32 
Ik vind het een strak plan, is uiteindelijk een thuis wedstrijd voor mij :D

Slag om Rucphen the movie is aan het uploaden :D Heb het deze keer nog even met Windows movie maker gedaan, dat Adobe programma vereist nog de nodige oefening voor ik daar echt fatsoenlijk mee aan de slag kan : Hurted : Het is uiteindelijk 10 minuten film geworden, en heb de meeste tanks er toch wel in zitten, volgens mij allemaal behalve mijn eigen tanks.

Zal hem posten als ie er op staat.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 18:17 
Was zeker erg leuk gisteren.
En tja ik ben nu eenmaal gek op dorpjes, vandaar ook het grote aantal huisjes wat ik soms meeneem :lol:

Helaas was de accu leeg van het foto toestel duss.......ik wacht nu met smart op de film van Leory : Thumbup :

Wat betreft Rene, ik heb hem alleen maar opgehaald : Chessygrin : maar over thuis brengen hebben we het niet gehad :lol:

Groeten Theo : Thumbup :

PS Augustus is prima, maar er zijn dan al 2 meetings gepland waar ik graag heen ga.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 18:21 
Yep inderdaad een top meeting en ook op het eind top weertje.
We kijken halsreikend uit naar het filmpje van Leroy.
En ik heb nu nog pijn in me lenden van het naar huis lopen Theo, maar wat betreft je lege accu je lijkt Gerrit wel.

Greets Rene


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 18:21 
Daar is ie dan : CoolGun :

Slag om Rucphen 2011

Nog een speciaal stukje voor het afgaan van de rookbom gemonteerd :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 19:24 
Mooie film! : Thumbup :
Ik kan me alleen de modellen uit het begin niet herinneren : Chessygrin :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 21:01 
erg leuk fimpje Leroy, maar was je vergeten de CD van de kantine mee te nemen om deze eronder te monteren? :lol:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 21:21 
Jongens, jongens.... stop !!! die veer in.......begint nu toch echt te kriebelen :lol:
Ben blij dat jullie het wederom gezellig hebben gehad, maar let wel, het is wel dankzij jullie dat we weer leuk hebben kunnen rijden in Rucphen, dus vergeet niet alle credits aan jezelf.

Leroy : Thumbup : werelds filmpje :lol: : Thumbup :
Citaat:
Leuke lokatie, zeer goede ondergrond en recreatief publiek maakt het elke keer weer een feest in Rucphen. Persoonlijk vind ik het een van de beste, zo niet beste, lokatie waar ik ooit gereden heb.
(laten we dat nu zelf ook vinden Martijn :lol: : Thumbup : )

Hebben/hadden dan ook sinds het eerste jaar al plannen genoeg en wil(de) hier "het" jaarlijks BTN evenement (clubdag) van maken, o.a. Billboards, spandoek(en) en eventuele merchandising, Slag om Rucphen T-shirts (de mogelijkheid je eigen favorieten tank te kiezen (en deze afbeelding te plaatse te laten persen) ook nu alsmede voorgaande jaren was hier regelmatig vraag naar vanuit de zijlijn.
Kijken of we standhouder(s) kunnen krijgen met RC modelbouw en mits dit in overleg met verantwoordlijke instanties te realiseren zou zijn, waarom niet is proberen?.
Wat te denken van een tank met camera en een dichte (donkere) tent met beeldscherm, zodat men live kan zien wat de bemanning ziet tijdens het rijden enz, onze eigen BTN/Slag om Rucphen tanksimulator :lol: , zou je zelfs nog zo kunnen doen dat men zelf kan besturen ook, moet je is opletten wat er gebeurt als dat vooraf bekend is :lol:
Wil het daarom ook uniek houden door slechts 1x per jaar uit te paken en 't ieder jaar wat uit te breiden (is nu eenmaal de aard van het beesie).
Tenminste dat lag in de bedoeling, zo ook dit jaar, echter gezien de beperkte animo vanuit BTN hier (iedergeval voor dit jaar) verder vanaf gezien, maar laten we zeggen...de mogelijkheden zijn er (of toch zeker 'n heel eind te realiseren met wat hulp van enkele leden).

Beetje jammer was alleen dat de datum niet super was, het was hier Koopzondag in Rosada Factory Outlet, het was Roosendaal Zingt(het meezing smartlappen festival de gehele binnenstad stond vol), de Truckrun voor Gehandicapten, Koopzondag winkels Centrum, tuincentrums, Verenigde Automobielbedrijven en de Doe-het-zelf-, meubel- en keukenzaken enz, enz. en in St. Willebrord was er de jaarlijkse motormeeting, was dus al blij met de behoorlijke aanloop welke we de gehele dag (wederom weer) hadden.

Citaat:
Ondanks dat er nog geen melding van gemaakt is hoop ik op een herhaling ergens in augustus

Nee Martijn, hoe gezellig het ook dit jaar wederom weer was (en hoe graag ik het zelf zou willen), geen 2 Slag om Rucphens in 1 jaar.
Wil het uniek houden, zo ook voor de regio, kijk eens hoeveel publiciteit we krijgen elke keer !!!
Ieder jaar al haast een pagina in BN de Stem, TV kranten in de regio, regionale bladen en zijn we zelf als is bij Omroep Brabant op tv geweest en daar eveneens live op de radio : Thumbup : , ga je dit meerder keren per jaar doen bloei je dood. Goede contacten onderhouden met de media, bedankje en mailtje achteraf enz, enz en volgend jaar die persoon weer benaderen... geloof me het werkt (zo ook in alle jaren als ploegleider bij de wielerploeg) en ook met Rucphen, kijk wat voor aandacht we ieder jaar wel niet krijgen : Chessygrin : : Thumbup : .

Maar geen nood, we gaan dit jaar zeker nog wat doen, hier is onder elkaar zondag ook al over gesproken.
De heide zelf ligt ook nog op ons te wachten, maar ga ik daar geen ruchtbaarheid aan geven zoals met de Slag om Rucphen, maar puur met paar man gezellig onder elkaar hier de heide zelf op met 'n gezellige borrel onder elkaar bij het Ossekopke na afloop (of gewoon onder elkaar weer is dagje rijden bij het Ossekope).
Ook de zondagrondjes hier op de heide weer is wat leven inblazen, beetje pbjen onder elkaar en hop en met wie mee wil de heide op. We zijn hier met wel/geen BTN leden alleen al in de regio al vlug met 'n man of 14 (de Ossekopf divisie :lol: :lol: ) moet lukken lijkt me.


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 31 mei 2011, 17:56, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 mei 2011, 21:44 
Der Ossekopf divisie :lol: :lol: Geniaal :D

Is idd wel wat je zegt, zolang het 1x in het jaar is blijft het uniek en gaat het voor het publiek ook niet vervelen.

Over de heideritten hebben we het nog wel, dat gaat goedkomen, ben met een half uur in Rucphen :wink:


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling