Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 18 apr 2024, 12:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Titel: Panzer III
BerichtGeplaatst: 02 feb 2013, 14:42 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 jan 2013, 14:12
Berichten: 401
Woonplaats: Arnhem
Beste allemaal,

Nadat onze oudste zoon (10jr) zijn rc tank zag binnen komen, werd bij rctank.de een tweede tank besteld zijnde de HL Panzer III voor onze jongste zoon (5+jr). Ik had al snel door dat het sluiten van de tank een ramp is en besloot daarom om aan de buitenzijde van de tank een accuoplaad- en olievulpunt te maken onder de inmiddels metalen afdekkappen van het motorruim. De afdekkappen heb ik voorzien van iconen zodat de kleine man de identieke afdekkappen van elkaar kan onderscheiden. Verder heb ik ervaring opgedaan met zilversoldeer (besteld bij Modelbouw Atelier Apeldoorn) voor de bagagedrager aan de achterzijde. De tankkoepel is voorzien van rode verlichting. Onlangs is aan de Panzer III de munitiekar van Xion toegevoegd boordevol accessoires. Sommige accessoires aan de bovenzijde zijn met magneetjes bevestigd zodat de kinderen ze er eenvoudig af kunnen halen om mee te spelen. Op de antenne, nee niet de nieuwe sterantenne van rctank.de, is een meeuw (1:16) gemonteerd die de tank vergezeld in zijn avonturen.

De rupsbanden heb zwart gemaakt door deze 30 seconden in Birchwood Casey Aluminium te leggen.

Groet Erwin R. Robijn
P.s. Zie ook mijn Tiger I en Panzer IV foto's.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling