Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 15 okt 2025, 13:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 jun 2007, 16:44 
is is is is ie er all plzz :lol:

Titel:
BerichtGeplaatst: 20 jun 2007, 19:28 
Neeheeheehee :( ziek word ik er van, als ze zeggen dat het pakket Maandag verstuurd word had ik het Dinsdag moeten hebben en het is nu al Woensdag GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :evil:

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 10:37 
beste hugo wil je het hierin neerzetten als ze binne
zijn kan niet w8ten :P

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 18:51 
En geen BU's en of BU voeten en LED's in het pakket :evil: :evil:
Nu al 8 BU's en nog steeds de 5 losse voeten en LED's in back order.
Tamiyaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaa......ik ben niet gek ik ben een Apache

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 20:21 
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Rustig Hugo, eerst een pilletje pakken.

Jan

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 20:51 
en vooral niet te hoog vliegen als er bomen in de buurt zijn. :D :D :D

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 20:57 
Vandaag de nieuwe rotor sets binnen gekregen dus hij is back in bussiness :mrgreen:
Nou alleen een plek zonder bomen :roll:
En ik ben nu met een nieuwe leverancier bezig (BMI Models) die ook de 4 kanaals Apache (volledig 3D bestuurbaar) levert, be affraid, be very affraid, dan word het echt over het battlefield duiken :twisted:

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 21:15 
Hugo, laat je het horen als je zon 4 kanaals versie meeneemt naar een meeting?

Dan ga ik wel even langs bij onze zuiderburen, paar pakjes vuurpijlen halen om je uit de lucht te schieten..... :lol: :lol: :lol:

Op zich wel mooi dat de vervang rotor bladen er zo snel zijn. (en dat ze uberhaupt leverbaar zijn)

Titel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2007, 21:33 
Dan schiet ik natuurlijk gewoon wat Chaff af tijdens het maken van een looping Bas :roll:

De rotors van de Carson/Tamiya Apache zijn exact hetzelfde, past perfect, eigenlijk is het ook gewoon exact dezelfde Apache.

Van die 4 kanaals van BMI zijn alle reserve onderdelen te krijgen (ook LiPo accu's, modelbouw gereedschap enz.), in de 4 kanaals zit ook standaard een 1000mAh LiPo i.p.v. een 350mAhtje zoals de 2 kanaals heeft, dat word dus 12 tot 15 minuten vliegtijd en die LiPo's passen ook in de 2 kanaals.
De vier kanaals Apache op zich kost wel bijna 3x zoveel als de twee kanaals omdat er o.a. een servo gestuurde rotorkop (2 servo's) en auto gyro in zit maar ach, een 1/1 Apache kost nog net ietsje meer zalk maar zegguh :wink:
Stiekem vind ik die Heli's dus eigenlijk erg leuk, toen ik hem daarstraks weer even aanzette hier in de huiskamer en een klein stukje van de grond liet komen waaide alles wat in de buurt lag alle kanten op.....powerrrrrrrrrrrr

Titel: Nieuwkomer's
BerichtGeplaatst: 22 jun 2007, 23:37 
Hallo Jan vd Poel,

Is hartstikke goed dat je nieuwe leden de weg wijst. Maar vergeet dan niet andere leveranciers te vermelden die korting geven aan BTN leden. Ook zij willen natuurlijk genoemd worden.

Mvg Gert

Titel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2007, 07:45 
Hoe noemen ze dat ook alweer :lol:
Beste paard van stal vergeten :wink:

Ook bij Tanktoko krijg je 10 % korting :shock:

Misschien ergens een topicje aanmaken waar dit allemaal in staat :wink:

Titel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2007, 15:49 
Arme Gert is bang dat hij vergeten word :lol: :D :lol: :wink:

Titel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2007, 16:42 
beste hugo

weet je wanneer je volgende pakket aankomt
?

Titel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2007, 16:59 
Als ik dat wist werd ik goed op de hoogte gehouden door mijn leveranciers, ik moet altijd alles uit ze trekken.
Stuur ik een mail waar mijn reeds in Januari bestelde BU voeten en LEDs blijven, geen enkele reactie, stuur ik een mail waar mijn in Januari bestelde Dragon figuren blijven, geen enkele reactie.

Wel net gehoord dat ik van Wecohe eind deze begin volgende week weer een pakje ga ontvangen, kan Reinier ook weer een stukje verder....

Waarom kan het nou niet gewoon als met mijn leveranciers hier in Nederland voor mijn kleding en aanverwante artikelen, die hoef ik maar te mailen en ik heb vaak binnen het uur al antwoord.

Titel:
BerichtGeplaatst: 12 sep 2007, 06:39 
Nouw is het mischien zo ver

dat ik lid mag worden van pa & ma voor me verjaardag
heb ik toch nog een leuk kadootje maar moet nog even aan theo
vragen hoe dat zit iets met speciaal lid ofzow maar ben weer proberen actief te zijn op het forum me lcvp romp is ondertussen ook al weer gebouwd :P plaats binnekort wel wat Foto's
Kan niet wachten!!! :!: :!: :twisted:

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur