Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 20:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 jun 2010, 16:32 
Beste Luitjes,

Tijdens de Slag om Rucphen ben ik benaderd door de organisatie van de stichting Vrienden van de Timberwolves.
Zij organiseren eens in de 2 jaar een 2daags evenement in het plaatsje Achtmaal (vlakbij Rucphen) en zouden het op prijs stellen als wij met wat mensen bij/op hun evenement aanwezig zouden kunnen zijn.

De organisatie zou het zeer waarderen als we met enkele mensen zouden willen/kunnen komen.
Maar ook hier geld natuurlijk het Rucphense spreekwoord "Hoe meer tankjes hoe meer vreugd" : Chessygrin :

Het is 'n leuk evenement met 'n re-enachtment kamp, demo's van voertuigen en wapens etc, etc, tevens is er in Achtmaal 'n Timberwolves museum.
Afbeelding
Afbeelding

Blader even op het gemak door de site en laat even weten of je het iets zou vinden.

http://www.timberwolves.nl/home.html

En wat info over Timberwolves Retreat 2008
http://www.timberwolves.nl/twrv.html

Het liefst zou men ons op beide dagen over de vloer willen hebben, maar laten we eerst bekijken of we wat mensen kunnen hebben voor 1 dag b.v. zondag de 4e.
Mocht(en) er echter 'n liefhebber(s) zijn voor de 3e, laat het dan zo wie zo even weten, wie weet.

Hoor het graag.
(mede namens de Stichting Vrienden van de Timberwolves)

Gr. Wilco


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2010, 17:35 
Tja, ook dit is weer vlakbij : WohoW : Count me in Wilco : Thumbup : Dag maakt niet veel uit trouwens, ik schik me wel naar de anderen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 jun 2010, 19:36 
Nah we hebben 'n beginnetje : Chessygrin :

Wilco Bouwhuis
Tommy Bouwhuis
Leroy de Looff


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 jun 2010, 00:28 
Lijstje word nu als volgd: : Chessygrin :

Wilco Bouwhuis
Tommy Bouwhuis
Leroy de Looff
Wessel Witvoet


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2010, 17:54 
He'Wilco,

Zet mij er ook maar bij.
Lijk me leuk.

Gr. Marco.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2010, 21:07 
Is goed neef : Chessygrin : (nu die andere neef nog wakker schudden als ie terug is uit Noorwegen).

Wilco Bouwhuis
Tommy Bouwhuis
Leroy de Looff
Wessel Witvoet
Marco de Baat
Nick Jansen
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Martijn Deleij


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 21 jun 2010, 21:59, in totaal 4 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2010, 21:11 
you can count me and my father in

groeten van nick jansen


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2010, 21:21 
Leuk Nick : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 21 jun 2010, 18:49 
Jawel, wij komen ook op zondag : Thumbup :
Shermans mee, nog wat duits om mee te rijden beetje diorama, Karel : Chessygrin : en uiteraard het film/foto cameraatje :D
Want er moet wel weer wat gefilmd worden : Thumbup :

Groeten Theo en Jeanette


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 21 jun 2010, 20:55 
ik ben ook van de partij. Lees nog wel hoe laat we verwacht worden.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 22 jun 2010, 12:23 
Hoi Luitjes,

Vandaag met de organisatie gesproken en laten weten dat we met 'n clubje aanwezig zullen zijn.
Tevens de toezegging gekregen dat zij zullen zorgen voor koffie, broodjes, zandgrond, tafels en dat er stroom voor ons aanwezig zal zijn.

De dag is van 09.30 tot 17.00 uur, maar hou even in de gaten dat na het 9.30 niet meer mogelijk is om met de auto op het terrein te komen.
Echter is m'n gepimpte bolderkar "indien nodig" altijd beschikbaar voor eventuele transportklusjes : Chessygrin :

Locatie: nieuwmoerseweg 2c te Achtmaal.

Tot op heden hebben we de volgende deelnemers:

Wilco Bouwhuis
Tommy Bouwhuis
Leroy de Looff
Wessel Witvoet
Marco de Baat
Nick Jansen
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Martijn Deleij


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2010, 12:29 
Hoe laat ben jij zelf ongeveer aanwezig Wilco?? Zat te denken om te zorgen dat ik er rond 9 uur ben, dan kan ik nog mooi mijn spullen lozen op lokatie en helpen opbouwen eventueel.

Heb er zin an : Thumbup : Hoop alleen dat we een beetje schaduw hebben, anders gaat de zonnebrand mee :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2010, 18:50 
Ben (herrrrrrrrstel......) "probeer" hier ca. half negen weg te rijden, dus iets van tegen 8.45 daar.
V/d week even langsgereden om te kijken voor 'n (beschut) stekkie : Thumbup :
M'n kale plek haast verbrand tijdens Santa Fee :lol: :lol: :lol: dus beetje schaduw deze keer kan geen kwaad : Chessygrin :

Er waren wat opties, echter waren deze of op straatstenen/gras of in de volle zon :evil: )
Wat zand/grond wegleggen was 'n natuurlijk 'n optie, maar hadden we nog vol in de zon gestaan.

Was ook 'n beschut stekkie in de bush bush ter beschikking, gezien het weer leek me dit de beste optie (en voor Karel : Chessygrin : )Ondergrond is (voor zover er nog wat gras staat) behoorlijk kaalgeslagen, wat er nog staat is echt mm werk,

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Is alleen beetje op en tegen 'n bultje, dus "Timberwolves....... The Battle at 8 times mountain" :lol:

Men maakt een wandelroute over het terrein welke hier langs de locatie loopt, dus dacht laat ons maar lekker in/tussen de bush bush staan.
't is (t.o.v. Santa Fee) zo'n kort en kaalgeslagen, moet volgens mij geen probleem zijn.
Desnoods 'n schep met grond uit de omgeving er overheen, maar we hebben schaduw 't weekend : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2010, 19:57 
is deze lokatie redelijk te belopen ivm kratten e.d. vanaf de auto?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2010, 21:20 
hallo

wij komen ongeveer pas om 11uur
mijn vader wil nog even langs de schietclub

nick jansen


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling