Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 14:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 jun 2010, 15:25 
Cool : WohoW : Nu maar hopen op veel volk dan, het weer ziet er in elk geval goed uit, l;aten we hopen dat het zo blijft.

Heb er erg veel zin in, mijn 1e meeting, leuk om eens wat gezichten bij de namen te plaatsen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 17:57 
Luitjes,

Update wat betreft de BBQ.
Op aangeven van het thuisfront : Thumbup : is besloten de BBQ na afloop van de Slag om Rucphen bij ons thuis te houden.
De afstand is nog geen 7km vanaf locatie en misschien net zo gezellig/informeel om na afloop dan thuis te doen.

Daarnaast zijn we net begonnen met e.e.a. klaar te zetten voor morgen (feestje : Chessygrin : ), dus kunnen we alles net zo goed nog weekje laten staan.
Dus de BBQ is gewoon hier in huize Bouwhuis.
Afbeelding

De kostprijs komt bij deze op 10,00 p/p.

Zal voor eventuele liefhebbers zorgen voor voldoende drank, schotels/salades, vlees en de gehele uitgebreide BBQ mikmak almede 'n vaatje bier : Beer : (voor de niet Bobbers) : Thumbup :

Mochten er liefhebbers zijn die gezellig mee willen doen na afloop, gelieve dit dan uiterlijk vrijdagmorgen door te geven, dan hebben we hier nog even de tijd eventueel e.e.a. te regelen (heb zo wie zo voor 17 man stoelen/tafels dus mogen er best nog wat mensen bij :lol: )

Groetjes en tot Slag om Rucphen : Thumbup :
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 19 mei 2011, 17:50, in totaal 3 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 18:15 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
jammer dat ik er niet bij kan zijn :cry:
krijg nu al honger

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 18:30 
Citaat:
jammer dat ik er niet bij kan zijn
krijg nu al honger

Vindt ik ook, maar 3x scheepsrecht kerel : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 07 jun 2010, 21:27 
Het is nog even de vraag of ik er wel ben, want mijn spullen voor de Tiger zijn er nog steeds niet : Andry :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 08 jun 2010, 12:11 
ook zonder tank ben je welkom ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 08 jun 2010, 16:20 
Maar dat is natuurlijk niet zo leuk als met, maar denk idd dat ik toch kom, dan sjouw ik alleen de Panzer 3 mee.

Iemand enig idee waarom Gert niet reageerd op mail??? Ik zit al dik 1,5 week te wachten op iets simpels.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 08 jun 2010, 18:26 
Ik ben van plan om met meer dan 1 tank te komen. Dus als er iemand een van mijn tanks wil lenen, dan kan dat natuurlijk.
Op die manier hebben we lekker veel taks tijdens een battle 8)

Ik ga ook proberen mijn 223 op te laden. Misschien dat die ook een klein stukje wil rijden.

Overigens heb ik nog niemand gehoord die met mij mee wil rijden vanaf station Etten-Leur. Ik meen me te herinneren dat hier vorig jaar wel behoefte aan was.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 08 jun 2010, 18:41 
Mark, ik zou graag met je mee rijden als dat kan, ik neem mijn eigen tank mee, maar ik denk in een banane doos, omdat mijn tank kist wel erg groot is.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 08 jun 2010, 21:17 
Sjrik, je hebt een PB ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 15:16 
Super, mijn metalen tracks zijn verstuurd dus zijn er deze week nog : WohoW : Kan ik toch de Tiger zijn vuurdoop geven.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 19:36 
Offline

Geregistreerd: 10 apr 2007, 18:33
Berichten: 528
Woonplaats: Beuningen
Zoals het er nu naar uitziet, komen wij ook naar de slag van Rucphen. En neem mee........ De BATTLES!!!
en de toeter natuurlijk :lol:
en een nieuwe tankjager. :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 20:44 
Citaat:
en de toeter natuurlijk

:lol: : Walkman :

Da's mooi Rob, je brengt de teller daarmee op 20 deelnemers : Thumbup :

Vandaag nog contact gehad met het Ossekopke, te horen gekregen dat afgelopen zondag al diverse mensen langs geweest waren om te komen kijken (dus weekje vergist hadden : Chessygrin : ) maar leuk om te vernemen dat er zo'n belangstelling is, zowel vanuit de regio als met name de club : Thumbup : thanks guy's.
Ik hoop dat we met elkaar evenals vorig jaar weer 'n indrukwekkend battlefield weg kunnen wegzetten (vooral alles meenemen : Chessygrin : )
en dat we er met elkaar 'n leuke (en gezellige) BTN promotiedag van kunnen maken.

De vooruitzichten van het weer zijn ook nog is prima : WohoW : dus hebben er zin in.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 21:04 
Nog eens een vraag,dat is eigenlijk iets waar ik hier nog nooit wat over gelezen heb eigenlijk, dus geen idee hoe het zit.

Hebben jullie iets van een frequentiebord of zo?? Of rijden jullie allemaal op 2.4Ghz?? Ik rijd namelijk nog met die standaard HL zender, dus misschien wel handig om te weten op welke frequentie iedereen zit om storing te voorkomen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 21:37 
Offline

Geregistreerd: 10 apr 2007, 18:33
Berichten: 528
Woonplaats: Beuningen
Ja hoor we hebben een frequentiebord binnen de club. Maar dit is een particuliere meeting, dus zal het bord waarschijnlijk niet aanwezig zijn. Maar we vinden best wel een oplossing. Dus neem je tank gerust mee, rijden doe je zeker.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling