Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 17:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 apr 2010, 19:52 
Hoi Luitjes,

Zoals belooft : Chessygrin : .
Ook dit jaar 'n Slag om Rucphen, na het (dankzij jullie) succes van het afgelopen jaar, willen we dit graag een vervolg gaan geven en wel op zondag 13 juni.

Locatie idem als 2009, bij restaurant 't Ossekopke http://www.ossekopke.nl/site/.
We kunnen hier rijden van 11.00 tot 18.00 uur (en terecht vanaf 10.00 uur)
Op de site is tevens een route beschrijving te vinden en zal evenals afgelopen jaar het laatste deel (Bos) voor alle zekerheid : Chessygrin : de route pijlen hulp gaan bieden alsmede hebben we weer de private BTN parking direct aan het slagveld.

Voor wie nostalgies nog even terug wil blikken naar 2009 (blijft leuk) http://www.youtube.com/watch?v=iDjt05URsY8
En voor wie dit nog niet nostalgies genoeg is........ hebben we... jawel....ook de zwart/wit versie :lol: http://www.youtube.com/watch?v=dc0BQbRT3wk

Het fotoverslag http://www.battletanksnederland.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=4595 (hier tevens overige linkjes naar foto's etc, zie ook topic slag om Rucphen 2009 voor info over locatie, voorzieningen, parking etc.)

Ook is het de bedoeling om de dag (voor de liefhebbers) wederom af te sluiten met 'n BBQ : Chef : (info volgt)

Afgelopen jaar hadden we echt een giga Battlefield, we hopen dat we dit kunnen gaan evenaren (al hopen we natuurlijk met jullie steun op meer : Chessygrin : ).
We zullen er iedergeval alles aan doen er ook dit jaar een leuke, gezellige en geslaagde meeting van te maken.

Tot 13 juni : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 apr 2010, 19:57 
Is dit ook een BTN meeting of mogen hier wel de zogenaamde ''aspirant leden'' naar toe komen?? Is namelijk een half uurtje rijden vanaf hier.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 apr 2010, 21:39 
Ik zet het gelijk in mijn agenda Wilco. De volgende dag met vakantie, maar in principe moet het haalbaar zijn.
In ieder geval iets om naar uit te kijken.

@ Leroy, vorig jaar was het geen BTN meeting volgens mij en dit jaar ook niet, maar denk dat Wilco er meer uitsluitsel over kan geven.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 08:46 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 mei 2006, 17:32
Berichten: 250
Woonplaats: Nijmegen
Leroy de Looff schreef:
Is dit ook een BTN meeting of mogen hier wel de zogenaamde ''aspirant leden'' naar toe komen?? Is namelijk een half uurtje rijden vanaf hier.


Overal mag je natuurlijk naar toe om te komen kijken : WohoW : , maar deelname is op de door BTN georganisserde bijeenkomsten (Zetten en Schaarsbergen) alleen voor leden. Mits je van te voren hebt opgegeven bij het bestuur om kennis te komen maken om de sfeer te proeven, zoals in een ander topic al is vermeld. Mocht het je nog niet duidelijk zijn, neem dan eens met een van de bestuursleden contact op.

PS De slag om Rucphen wordt op persoonlijke titel door Wilco georganiseerd, want topic is niet door de BTN (lees bestuurslid) geplaatst.


Laatst bijgewerkt door Erik de Haas op 19 apr 2010, 09:38, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 09:35 
@Leroy: Word gezellig lid! Kei gezellige club! Hier kun je je aanmelden!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 15:16 
Heb ook al aangegeven dat ik lid wil worden, alleen moet ik het formulier nog even opsturen : Thumbup : . Maar deze meeting ben ik er 100% zeker bij, hoop alleen dat ik tegen die tijd de metalen tracks voor de Stug al binnen heb.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 18:16 
Oei, wordt een drukke maand. Twente en Rucphen.
Maar die twee liggen toch niet bij elkaar :roll:

Maar ik ga zeker proberen om ook dit jaar weer van de partij te zijn. Ik heb het krantenartikel van vorig jaar hier voor mij liggen. Komt de krant deze keer ook weer?
En dan nog onderhandelen met de voruw: drie tanks + pak + 223 + troepen + accu's versus spullen voor de baby + wandelwagen.
Hmmm...

oh ja: indien gewenst kan ik weer iemand (of twee) op station Etten-Leur oppikken voor het laatste stukje.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 18:23 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
ik ga proberen er dit jaar wel bij te zijn : Chessygrin :

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 20:03 
@ Mark
Citaat:
Komt de krant deze keer ook weer

Ga zeker weer "proberen" de regionale pers/tv ook dit jaar warm te krijgen voor 'n leuk artikel/reportage.
Citaat:
oh ja: indien gewenst kan ik weer iemand (of twee) op station Etten-Leur oppikken voor het laatste stukje.

Vast bedankt voor je aanbod (dit namens eventuele liefhebber(s) voor "de treintaxi" : Chessygrin : )

@ Leroy
Zie reactie Erik
Al gaan we er (evenals 2009) natuurlijk wel voor om er ook dit jaar 'n geslaagde BTN promotiedag van maken) : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2010, 20:57 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2013
Hier vind je de bestuursmededeling over de diverse types bijeenkomsten:
viewtopic.php?f=17&t=5100

_________________
Groetjes,
Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 mei 2010, 17:30 
Hoi Wilco,

Battle en BBQ dat is 2X : Thumbup : : Thumbup :

Wij zijn er ook dit jaar weer bij.

Groeten Theo


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 mei 2010, 20:44 
Citaat:
Hoi Wilco,

Battle en BBQ dat is 2X

Wij zijn er ook dit jaar weer bij.

Groeten Theo

Da's mooi Theo : Thumbup : ..............(was je anders gewoon komen halen : CoolGun :) :lol: :lol:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 mei 2010, 13:54 
Met iets van 'n kleine 3 weken te gaan, willen we in de loop van deze week de persberichten de deur uit doen.
Om een indicatie te krijgen/geven met hoeveel man we zullen zijn / zullen komen, bij deze 'n kleine inventarisatie voor de 2e "Slag om Rucphen".

Tot op heden het volgende lijstje:

Wilco Bouwhuis
Tommy Bouwhuis
Arie Bouwhuis
Leroy de Loof
Martijn Deleij
Mark de Kock
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Wessel Witvoet
Nick Jansen
Pa Jansen
Marco de Baat
Sjirk van der Meer
Rene Pranger
Gerrit Keeman
Fren Rulkens
Arthur Hermans
Karen Smolders
Rob van Montfoort
Randy vd Poel

Jou naam kan er ook nog bij : Chessygrin :

Info m.b.t. BBQ aangepast, zie vervolg topic.

'n kleine huishoudelijke mededeling : Chessygrin :
Stel het op prijs als personen zich opgegeven voor de BBQ (en achteraf niet deelnemen) zo fair zullen zijn de kosten te voldoen : CoolGun :

Vorig jaar hadden we met elkaar werkelijk 'n super slagveld bij elkaar verzameld, dit moeten we natuurlijk proberen te evenaren : Chessygrin :
(ter info: laden lossen is direct aan de locatie : Builder : )


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 12 jun 2010, 18:25, in totaal 12 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 mei 2010, 19:03 
hallo

schrijf mij maar in met mijn vader
en ook twee pers. voor BBQ. : Thumbup :

nick jansen


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 25 mei 2010, 19:52 
Bij deze Nick : Thumbup :


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling