Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 13 okt 2025, 23:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 mei 2011, 13:15 
Hee Wilco.

Dank je voor het aanbod. :clap: :clap: :clap: Stefan zat al helemaal is zak en as. Door de (te late :oops: ) betaling van mij komen de tracks te laat binnen.
We zijn erbij..........
Nu het weer nog even laten meerwerken....

tot morgen,
Dick en Stefan

BerichtGeplaatst: 28 mei 2011, 13:29 
Mooie publiciteit voor onze club : Thumbup :

Mijn PzIV (fin) is opgeladen en ik ben nu wat reserve accu's aan het opladen.
Ook een paar extra batterijtjes voor de zender ingepakt. Als het goed is kan ik de hele dag doorrijden : Chessygrin :
Ik hoop op tijd te zijn, maar er zijn wat vertragende factoren, zoals moder, kind 1, kind 2 en kind 3. Die moet ik eerst in Etten-Leur droppen, voor ik verder kan/mag.

Ik neem ook even wat paraplu's mee voor als er onverhoopt regen komt. De vooruitzichten zijn wel okay, maar je weet maar nooit. We willen toch niet bij het eerste buitje heel Klein-Rucphen afbreken, toch?

<edit naar aanleiding van post hieronder> Ja, ik zal de accu van mijn fotocamera ook op gaan laden.

Laatst bijgewerkt door Mark de Kock op 28 mei 2011, 13:50, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 28 mei 2011, 13:49 
Hier staat ook alles klaar, accu's zijn volle bak aan het laden. Neem ook nog een klein lol projectje mee waar ik mee bezig ben :D Heb ook sinds een week een Sony HD video camera, dus die ga ik eens even goed testen : Thumbup : Denk dat ik er rond half 10 ben, mooi nog even de tijd om op het gemak op te bouwen.

Buienradar is positief, 15% kans op neerslag, maar wel met wat bewolking, maar daar kunnen we ons op kleden. Temperatuur tussen de 12 en 19 graden. Gaat helemaal goedkomen.

Tot morgen, heb er zin in : CoolGun :

BerichtGeplaatst: 28 mei 2011, 20:25 
Nou.... in de tuin staat de tent inmiddels "weer" na die flinke winderige donderdag :lol:
Alles vanmiddag verder beetje klaar gezet voor de afsluitende BBQ, dus aleen alles even uit de koeling en voilá : Chef :

Vanmiddag ook de nodige bomen voorzien van routpijlen : Chessygrin : en meteen het veldje nog even aangeharkt, de stroomhaspel vast "buitengegooid" bij het Ossekopke alsmede 2 grote tafels buiten gezet, anders hadden we hierop moeten wachten tot 11.00 uur (Ossekopke is pas open vanaf 11.00 uur).

De BTN parking achter het veldje is echter gewoon open, dus kunnen we op tijd (zo ca. 09.30 uur) aan de gang met opbouwen.
Heb de auto inmiddels volgeladen met van alles en tankienogwat, nog 'n nachtje slapen en we kunnen los.

Nog even buienradar gespot en als we de voortekenen mogen geloven hebben we morgen 'n graadje of 20 en vanaf 11.00 uur er ook nog 'n half zonnetje bij, nou we gaan ervoor.
En voor de nog twijfelende BTN'r ...... Rucphen ligt bij Roosendaal : Chessygrin :

Tot Rucphen : Thumbup :

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur