Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 09:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 dec 2014, 21:09 
Beste Richard bedankt voor het meedenken maar zoals in mijn vorige bericht gemeld kan tanktoko deze niet meer leveren
artikelen zijn uitverkocht :cry:
maar uiteaard sta ik open voor alle info.
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 dec 2014, 22:07 
Ik ben voor jou ook al wat op zoek geweest maar het is blijkbaar niet zo simpel om de flits te vinden.
Als ik ze vind laat ik je iets weten. Ook de foto's zal ik zo vlug mogelijk posten.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 dec 2014, 15:08 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 jul 2013, 19:42
Berichten: 291
Woonplaats: Eibergen (Gld)
Beste Erik,

Nogmaals, RC tank.de (Dominique Slembrouck) kan alles wat je nodig hebt leveren. Tevens kan Dominique jou ook van advies dienen met uitleg of foto's. Gewoon even in een mailtje om vragen.
Bestellen gaat vrij eenvoudig en betalen kun je via PayPal of bankoverschrijving. Levering meestal binnen vijf werkdagen. Uitstekende service.
Bekijk onderstaande link maar eens en scroll door naar het eind. Daar vindt je in ieder geval de Flash-unit. Net even daarboven de IR LED en paddestoel.

http://www.rctank.de/SONSTIGE-ELEKTRONIK

Succes.

Groeten,
Jeroen.

_________________
"Groene meuk, is (niet altijd) leuk!!"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 dec 2014, 17:53 
Nogmaals jongens bedankt heb weer wat huiswerk voor de komende feest dagen.

gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 28 jan 2015, 19:58 
Hallo Werner ik ben benieuwd waar jij het IR led heb aangesloten om vervolgens ook nog de BB te kunnen gebruiken
ik was in de veronderstelling dat een IR led alleen werkt in samenwerking met een recoil functie van de loop. :oops:
Ik ben bezig een asiatam recoil in te bouwen in een tiger 1 maar krijg de IR functie maar niet aan de gang : Andry :
Heb ook nog een BSU mobile liggen om het mogelijk te maken met anderen te battlen maar ben inmiddels tot de conclusie gekomen
dat ik terug ga naar af om het een en ander goed te begrijpen.
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 28 jan 2015, 23:33 
Hey Erik,

Mijn excuses man, het was volledig uit mijn gedachten gegaan door de drukte hier.
Pas toen ik je topic terug zag verschijnen bij de nieuwe berichten dacht ik er aan dat ik je nog foto's beloofd had ook.
Ik zal morgen een van de tanks open schroeven en foto's nemen en ze je bezorgen.
De contact op de recoil doet enkel de flitsled in de loop flitsen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 29 jan 2015, 14:48 
Oke werner ben benieuwd : WohoW :
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 29 jan 2015, 21:02 
Hey Erik,

Hier de lang verwachtte foto's.
Deze zijn van een BB Walker Buldog waar ik de IR bij ingebouwd heb zo kun je beide.
(Zoals in vorige post vermeld heb je het contact van de recoil enkel nodig voor de flits in de loop.)

Bij de BB Walker zit er links naast de loop een rode LED die oplicht als je een BB gaat schieten. (Zie foto)
Op deze plaats zit bij mij nu de IR LED. De rode LED ligt gewoon los in de koepel.

Afbeelding

De stekker van de battle unit word op de stuurmodule aangesloten op het slot naast de aansluiting van de voeding.
(Op de foto is dit de stekker links boven waar meerdere draden in de zwarte krimpkous gaan)

Afbeelding

Hopelijk ben je hier al wat verder mee geholpen. Zo niet, vraag je maar.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 29 jan 2015, 22:09 
Hoi Werner bedankt maar weer goede duidelijke foto's
Je heb dus de ontvanger ( paddestoel ) en IR Led aangesloten als ik het goed zie :roll:
Het witte led licht ( kan ook rood zijn ) als je schiet is dus niet aanwezig..
hoop dat ik het goed uitleg
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 jan 2015, 00:44 
erikhouthuijzen schreef:
Het witte led licht ( kan ook rood zijn ) als je schiet is dus niet aanwezig..


Deze LED heb ik inderdaad los gemaakt en vervangen door de IR LED in de koepel.
De originele heb ik er wel in gelaten en deze ligt los in de koepel.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 jan 2015, 14:48 
Hallo Werner, Wat ik eigenlijk bedoel is als je dus schiet, zie je dat niet je ziet dus geen schiet licht signaal
in de hoop dat ik het duidelijk uitleg. : Blink :
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 31 jan 2015, 22:55 
Beste allemaal, Kan ik in plaats van een High Voltage Flits ook en gewone led gebruiken met weerstand in de loop van de tank en hoe wordt deze dan aangesloten ben nu zover dat ik wel het geluid van het schot krijg maar krijg het niet voor mekaar dat ze het beide doen dus zowel de flits en het geluid samen . : Andry :
Zou mooi zijn als iemand ook een bedradings schema heeft hiervan. : Chessygrin :
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 01 feb 2015, 15:01 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 jan 2011, 15:57
Berichten: 181
Woonplaats: dordrecht
Hallo Erik
waar om neem je geen clark print
Dat is veel makkelijker aan te sluiten
De mogelijk heden is veel groter om uit te breiden.
met een goede aansluit schema er bij

_________________
* King Tiger Porsche
* Jagdpanther
* Sherman
* U.S. M41A3
* KV-1
* Pershing Snow Leopard
* Leopard 2A6
* ZTZ 99


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 feb 2015, 20:33 
Hoi Hans, ik heb dat bij jullie gezien en werkt goed maar eerst wil ik het hiermee proberen ik wil ook de kosten een beetje binnen de grenzen houden.
Wij zijn nog niet zolang met de tankhobbie bezig en er zijn veel verschillende inzichten komt bij dat ik het ook wel als een uitdaging zie het toch voor elkaar te krijgen misschien tegen beter weten in.
Als we dit goed begrijpen is een volgende stap denk ik makkelijker te doen ik heb anders het idee dat we alles maar half te weten komen.
Zie jullie wel in zetten denk ik en dan hebben we het er zeker nog wel over.
gr Erik


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 06 feb 2015, 20:54 
Beste Werner, hoe kun je zien of jij nu een schot afgeeft en hoe kun je zien of je geraakt wordt !
de inbouw van de IR led en ontvanger is helder maar uit het overige ben ik nog niet uit.
gr Erik


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling