Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 17 mei 2024, 18:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2011, 16:51 
beste medetankers,

Zoals sommige wel weten is langere tijd terug de rechter motor van mn panther gesneuveld,
Heb het probleem nog niet opgelost ondertussen maar dacht vandaag eens aan de slag te gaan;

Aangezien ik voorlopig gestopt ben met grote uitgaven in de hobby (andere prioriteiten) wilde ik eerst eens een sherman motor proberen,
Maar helaas was het asje te klein... Nu wil ik mijn tank zo goedkoop mogelijk repareren en wil eigenlijk een nieuwe originele tamiya tandwielbak inbouwen,
Is dat verstandig? De panther weegt 6,5 kilo en vraag me dus af; 'is dat te zwaar voor een originele tamiya bak?'

Groet,

Wessel Witvoet


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 01 okt 2011, 18:29 
Betwijfel of dat te zwaar is, mijn KT weegt ook tegen de 6,5 kilo en die trekken het prima. Heb hem al redelijk zwaar belast in het bos ed.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 okt 2011, 21:53 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
een elektromotor gaat niet zo maar stuk vanwege het gewicht maar eerder bijvoorbeeld als er iets tussen de track zit en je toch door probeert te rijden.
mijn tiger 1 weegt ongeveer 8.5 kilo en heeft nergens last van maar het is wel dat hoe zwaarder hij is hoe beter je de bakken in de gaten moet houden en als er te veel fijn zand in de bakken komt slijten ze ook harder .
en ik heb nog wel een motor liggen alleen zonder tandwiel maar die kun je over zetten door voorzichtig met een brandertje het tandwiel op te warmen

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling