Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 13 okt 2025, 21:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011, 09:45 
Beste allemaal.

Ik ben de Tiger van mijn zoon aan het "updaten" en heb 'm het kleurenschema gegevens die hij wilde hebben en tevens een BSU erin gebouwd.
Binnenkort wilt hij namelijk ook gaan battle'en. Nu wilt het geval dat ik merkte dat de flitsunit het af en toe niet deed.
Uiteindelijk leek het erop dat de recoilunit af en toe niet goed naar achteren kwam en hierdoor het schakelaartje niet bereikte.
Daarom heb ik het veertje aangepast door hem iets in te korten ( :oops: had ik dus niet moeten doen) en alles werkte weer...
Toch vond ik dat het terugkomen van de loop nu wel erg zwaar liep en heb het veertje weer iets uitgerekt. ( :oops: weer fout)

Nu had ik kontakt met Ger gehad en kwam er dus achter dat dat schakelaartje totaal niet meer nodig was ( flits kan rechtstreeks op de RX18 print).
Nu ben ik op zoek naar een "nieuw" orgineel veertje.
Heeft iemand nog zo'n veertje of weet iemand waar ik 'm eventueel op de kop kan tikken.

Groetjes en alvast bedankt voor de moeite om Stefan blij op een verenigingsbijeenkomst te krijgen,
Dick

BerichtGeplaatst: 26 feb 2011, 16:51 
Dankzij Gert van Tanktoko en zijn manier van support geven is dit probleem opgelost.
Hij knalt weer als vanouds........

Dank je Gert,
Dick

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur