Okeee, lezen is ook een vak, sorry
Dus je wil gebruik maken van het mechanisme en overbrenging van een servo. Lijkt mij geen probleem, anders dan dat je de spanning in de gaten moet houden (normaal 4,8V tot 6V ~ zeg maar 5 volt dus) voor het servo motortje.
Als de uitgangsspanning van de El-Mod hoger is dan zal de motor in de servo misschien

gek worden (en je toren ook).
Maar ik heb ooit gelezen dat je dat kan oplossen met een spanningsdeler schakeling op basis van twee weerstanden.
Ook kun je misschien kiezen voor een DC-DC converter, kies dan wel een Dual en niet een Single (dit i.v.m. de ompoling door de El-Mod). Ik denk dan aan de RB-xx05D van Recom. Het probleem is hier dan weer dat het uitgangssignaal over drie polen word verdeeld (resp. +, aarde, -) dus hier moet je dan met diode's ofzo gaan werken om niet een ingang van de converter te belasten bij ompolen.
Ook bij het aansturen van de motor via een BEC, Batterij Eleminatie Circuit, aan de El-Mod zal bij ompollen tot problemen "kunnen" leiden. Als de BEC hiervoor niet geschikt is (en de meeste zijn dit niet of ze hebben een gelijkrichter inzich).
De spanning met diodes verlagen heeft hier niet direct zin, want als de El-Mod de spanning ompoolt (zodat de toren de andere kant op draait) zal de diode deze stroom blokkeren. Maar als je ze visa-versa parallel monteert in het circuit, zodat de stroom in beide richtingen door de diode's loopt, kan het werken.
Of je loopt een elektronica winkel binnen die deze spulletjes verkopen en laat hen het uitrekenen
Het zijn zomaar een paar oplossing(kjes) voor een probleem dat er misschien niet eens is, maar ik weet dan ook niet wat de uitgangsspanning is van de El-Mod of wat spanning moet zijn voor een Tamiya hef-zwenkmechanisme.
Zodoende zal ik mijn monoloog nu maar stoppen