Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 maart 2024, 06:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 feb 2016, 14:12 
Offline

Geregistreerd: 10 jan 2016, 09:48
Berichten: 5
Weer een korte update (misschien zit ik inmiddels wel in het verkeerde topic van dit forum)...

Nog even kort met Dominique van rcTank.de gesproken. Het blijkt dat de rode schakelaar (naar waar alles naar verwees) helemaal niet aangesloten is om de rook aan en uit te zetten...
Dit kan wel via de remote als ik de linker stick drie seconden naar boven hou. Het was kennelijk nogal druk geweest bij rcTank.de rond kerst en daardoor was Dominique het vergeten.

Feit blijft wel dat deze tweede rook unit ook de pijp aan Maarten had gegeven. Dus vervolgens maar twee nieuwe in Duitsland besteld. Nu heb ik er dus 1 reserve.
Mijn King Tiger rookt weer als een ketter! Om toekomstige problemen te voorkomen heb ik hem nu op 6 volt gezet met de Elmod configurator. Stond bij mij op 7.
Ook start de tank nu niet meer met rook op, ook met de configurator ingesteld. Zet hem nu handmatig via de zender aan.

Dominique gaf nog wel aan dat waarschijnlijk alleen het printje op de unit vervangen hoeft we worden. Dat is misschien net zo lastig.
Want door alle rook problemen heb ik de tank wel 6 keer uit elkaar gehaald en dat was erg leerzaam. Gaat steeds makkelijker.
Ik durf zelfs te beweren dat mijn snoertjes beter opgeruimd zijn :-)

Tot 6 maart!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 feb 2016, 15:30 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 jan 2013, 14:12
Berichten: 401
Woonplaats: Arnhem
Theo klasse man : Thumbup : Dit valt in de categorie zoals ik het graag zie 'van probleem naar uitdaging'.

Groet,

Erwin R. Robijn


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling