"Battlefront " Assendelft 07-11-2010.

Overleg over club bijeenkomsten en andere club gerelateerde zaken
Rene de Groot
Contacteer:

Re: "Battlefront " Assendelft 07-11-2010.

Bericht door Rene de Groot »

Hallo ik weet het is rijkelijk laat maar kan ik me nog aanmelden voor a.s.Zondag?
Groet Rene de Groot
Tankopvangcentrum: Waar laat ik het spul!
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Jullie zullen het niet willen geloven maar ik ga proberen ook een gaatje vrij te maken om even bij de buren op bezoek te komen. Makkelijk om weer eens de draad op te pakken bij zo'n thuiswedstrijd. Is er al een beetje bekend hoeveel Allies en hoeveel Duitsers er komen, dan kan ik daar rekening mee houden wat ik meeneem.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
leonard van Teeffelen

Bericht door leonard van Teeffelen »

Nou ik kan natuurlijk niet achterblijven en kom ook.

ik zal een rij-demo geven met m,n halftrack en verder zoveel mogelijk spullen in de Prius proppen.

is er ook een airfield waar de chaps van de Royal Air Force een lauw biertje kunnen drinken? HaHa
ik neem dus de Spitfire mee.

Tot zondag, Leonard
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Aangezien ik nog wat ruilhandel moet verichten meld ik mij bij deze ook aan.

En Willem,
Gewoon van alles wat menemen.
Gr,
Tuur.
Gerrit Keeman

Bericht door Gerrit Keeman »

Beste allemaal,

Iedereen kan komen vroeg of laat.
Leonard er ligt een tydelijke airstrip en ja eris lauw bier en een ophangpunt voor je SPIT.
Allies zijn meestal in de minderheid dus Willem neem vooral groen mee.
Van ruilen komt huilen maar toch Arthur we maken er ook een vlooienmarkt van. : Nar :
Ik heb nu wel een nieuw bivak aangeschaft maar gekker moet het niet worden een circus tent wordt dan wel erg groot.
Als het dan toch een MEGA-Battle wordt zal ik de krant ook een seintje geven.

Gruss bis sontag "Der Kaisertjes".
dave koene

Bericht door dave koene »

Ook ik kom met mijn oudste zoon kijken in assendelft.
Kan ik me gelijk eens in levende lijve voorstellen en mijn nog niet afgemaakte tanks showen : Thumbup : .
Zo'n mini ruilbeurs is natuurlijk ook een goed idee,zal eens gaan kijken wat ik overhoud van mijn projecten en meenemen.
Ik heb al een afspraak met Eelke om iets te ruilen :D .

Tot de 7de!
Ton Duits

Bericht door Ton Duits »

Hoi "Kaisertjes"

Jammer dat ik niet op de hoogte was van afgelopen weekend. Had graag mee geholpen met opruimen en zo : Hurted : : Hurted : Maar ja, volgende keer maar beter (als ik vrij ben).
Gerrit Keeman

Ton,

Geeft niks hoor.
Ton je hebt gewoon recht op een tegoedbon das toch ook goed? : Nar :

Groet Gerrit tot de 7e.
Leroy de Looff

Bericht door Leroy de Looff »

Tis even onzeker of ik er bij ben zondag : Hurted : Gisteren van me houtje gegaan op mijn werk, blijkt een erg lage bloeddruk te zijn, voel me nu ook behoorlijk beroerd. Als het beter gaat kom ik, anders blijf ik lekker in mijn bedje zondag.
Gerrit Keeman

Lerooy,

Ik hoop dat je bloeddruk met deze mail toch wel weer iets zal gaan stijgen want het beloofd wat te worden a.s. zondag.
Het weer gaat de goede kant op en ik wens je het allerbeste met je gezondheid. : Thumbup :

Vriendelijke groet Gerrit.
Ronald Klaui

Bericht door Ronald Klaui »

hallo tankers

de bodem van de landings boot staat in de grondverf dus er is hoop voor de allies voor de shermans aan te voeren als het dreigt mistelopen.

Afbeelding
-

Afbeelding

denk dat het een gezellige battle wordt.

groeten Ronald

ps wat is de water verplaatsing denken jullie als hij op de juiste waterlijn ligt de boot weegt nu zo`6.5kg er moeten nog een paar acu cellen in en een sherman dus tussen de 10 en 20kg.
Ik heb het in een cadsysteem ongeveer uitgerekend.
Gerrit Keeman

Achtung Battlelaars,

Voor hen die nog twijfelden het WEER gaat goed alleen wel een truitje aantrekken.
Ronald heeft geen ijsbreker nodig voor z'n LCM dus de allies gaan ervoor. : Sailor :
Der Kaiser heeft een tijdelijk "Fliegerhorst" gerealiseerd ter overdenking en verbetering want een rubberen mat van 0,8 mtr breed en 8 mtr lang kost 75 euries. De tijdelijke baan werd mogelijk gemaakt door Niels. : Thumbup :
Nu ga weer het bos in voor het nodige aan te brengen.

Groet Gerrit.
Leroy de Looff

Bericht door Leroy de Looff »

Zoals ik me nu voel ben ik er bij, wel winters aangekleed :lol: Ben nog druk met de bunker bezig, die krijgt nog het een en ander aan inricht werk. Hij is nog niet klaar, maar wel aanwezig.

Zal kijken of ik de KV2 ook mee krijg samen met de Sherman, heb het gevoel dat de Allies ze hard zat nodig gaan hebben :P

Hopen dat ik me nog beter ga voelen, maar het gaat de goede kant op, wil het ook voor geen goud missen, kijk er al te lang naar uit : Thumbup :
Gerrit Keeman

Lerooy,

Windt je niet te veel op, een stoel zal er zijn en ben al blij dat je wilt komen.
Ik heb zojuist de hangaar geplaatst en ben wel tevredenmet het resultaat.
Morgen zet ik het bivak op met tafels en banken en is de rest voor iedereen die komt.
De westwall zal in iedergeval indrukwekkend worden en ja de ALLIES krijgen er een stevige kluif aan.
Ben zeer benieuwd wat een ieder meeneemt want de krant komt ook langs als het goed is.

Groet Gerrit.
Martin Wieten

Bericht door Martin Wieten »

Goedenmorgen allemaal,

Morgen kom ik ook even kijken, ben erg nieuwsgierig wat er allemaal ontstaat in de bossen.

Is er toevallig iemand die morgen naar Asssendelft komt in het bezit van een orginele HL speaker die ik tegen een vergoeding kan overnemen?
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast