Als je op zoek bent naar opgerekte tracks.....
M'n Pershing heeft in Houten voor het eerst flink meters gemaakt, de tracks zijn nu aan de lange kant.
groet,
Jan
Ach als je eenmaal de smaak te pakken hebt wordt het gegarandeerd 1/16 en het geluid;dat is het gene wat de tank juist afmaaktMartin Noorloos schreef:Hey
Nee eigenlijk niet maar ik heb gelukt gehad lol, stekkertjes zaten er goed inMoest wel even het nodige schuren maar goed...
Wat een t*ringherrie zeg, het hele huis was meteen weer wakker, je hoorde de geluidsunit op de bovenste etage lol
De stap van 1:35 na 1:16 is inderdaad leuk....maar goed ik hou ook nog steeds van 1:35 hoor. Statische modellen blijven leuk (en zijn beter te betalen lol)
Toch weet ik niet of mijn eerstvolgende aankoop 1:16 of 1:35 word lol
Martin
Een diorama bouwen is ook leuk en da's wat moeilijk in 1:16 (waar zet je het neer?)Jan v/d Velden schreef:Ach als je eenmaal de smaak te pakken hebt wordt het gegarandeerd 1/16 en het geluid;dat is het gene wat de tank juist afmaaktMartin Noorloos schreef:Hey
Nee eigenlijk niet maar ik heb gelukt gehad lol, stekkertjes zaten er goed inMoest wel even het nodige schuren maar goed...
Wat een t*ringherrie zeg, het hele huis was meteen weer wakker, je hoorde de geluidsunit op de bovenste etage lol
De stap van 1:35 na 1:16 is inderdaad leuk....maar goed ik hou ook nog steeds van 1:35 hoor. Statische modellen blijven leuk (en zijn beter te betalen lol)
Toch weet ik niet of mijn eerstvolgende aankoop 1:16 of 1:35 word lol
Martinen wat verslavend werkt(ik kan het weten
)
Succes,
Jan